یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 8:21

سیما منظر شهری یاسوج از پوسترهای تبلیغاتی نامزدها پاکسازی شد

شهردار یاسوج از پاکسازی سیما ومنظرشهری این شهر از پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای پنجمین دوره انخابات شورای اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری خبر داد .

به گزارش بویرنیوز؛ مهندس محمد علی جاوید روز جمعه در بازدید از مناطق ومحلات شهری یاسوج افزود : کار پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها با هدف حذف آلودگی های بصری ، حفظ و نگهداری نما و منظر شهری از صبح پنجشنبه با بسیج تمام نیروی خدماتی آغاز شده وپیش از ده کامیون انواع پوستر جمع آوری شده است .

وی اظهار داشت : به منظور ارتقاء کمی و کیفی و بهبود زیبایی منظر شهری وحذف آلودگی های بصری ، پرسنل اجراییات ، مدیریت پسماند ، سازمان سیما ومنظرشهر در ایام تبلیغات انتخابات در حالت آماده باش بودند .

شهردار یاسوج گفت : درهمین راستا پرسنل حوزه خدمات شهری در ایام تبلیغات انتخاباتی روزانه 200 هزار مترمربع از معابر و خیابان های سطح شهر را از پوسترها واقلام تبلیغاتی کاندیداها با استفاده از تجهیزات مربوطه تنظیف و پاکسازی کردند .

وی افزود : هم چنین طی این مدت دوهزار تخته بنر تبلیغاتی کاندیداها که به صورت غیرمجاز در مناطق مختلف شهریاسوج نصب شده بود جمع آوری وبه انبار نگهداری منتقل کردند.

جاوید با انتقاد از شیوه تبلیغاتی برخی کاندیداها گفت : در فصل پنجم آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراها به وضوح آمده الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ، تابلوهای راهنمایی شهری، تاسیسات شهری و … تخلف است .

وی اظهار داشت : براساس گزارش های ثبت شده در این دوره از انتخابات الصاق پوستر و نمادهای تبلیغاتی خساراتی به المان ونمادهای شهری یاسوج وارد کرده است .

شهرداریاسوج تاکید کرد : مصادق بی قانونی نامزدها در نصب پوسترهای تبلیغاتی در تمام نقاط شهر دیده می شود که رنگ آمیزی مجدد معابر، خیابان و نمادهای شهری ماه ها به طول خواهد انجامید .

جاوید تصریح کرد : به نظر می رسد بارش اقلام تبلیغات کاغذی درشهر یاسوج هیچ دوره ای به این اندازه نبوده که یکی از دلایل این مهم تعداد بالای نامزدهای شورای اسلامی شهر است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما