شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 0:25

پیام وزیر کار در پی پایان رای گیری

وزیر کار و رفاه اجتماعی در پیامی با اشاره به پایان رای گیری انتخابات، نوشت:‌ آنچه در پایان رای‌گیری انتخاباتی باید صمیمانه مطرح کنم خسته نباشید به مردمی است که باردیگر درخشیدند و حضوری عقلانی در کنار صندوق های رای داشتند.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در تلگرام خود نوشت:‌ « مشارکت گسترده و استثنایی ایرانیان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را نمی توان با تقسیرهای سطحی و ساده تببین نمود. ما نیازمند تفسیر و تحلیل عمیقیم . کیفی تر شدن رفتار رای دهندگان ، فزونی رای ایجابی ، تشخیص تناقض ها، داشتن اعتراض همراه با حمایت، اصرار به رای دادن یعنی نگرانی از رای ندادن ، استقامت با نشاط و بدون خستگی از ویژگی هایی بود در رفتار رای دهندگان قابل مشاهده بود.
از سوی دیگر آینده نگری و درازمدت نگری رای دهندگان ، نه محکم به وعده های شیرینِ بی اساس ، نه محکم به نیمه راه ماندن و عقب رفتن و تمایل جدی به حرکت جدی تر به سمت جامعه آرام ، امن و پیشرفته از دیگر ویژگی های رفتار رای دهندگان می تواند تحلیل شود .
در این میان آنچه در پایان رای گیری انتخاباتی باید صمیمانه مطرح کنم خسته نباشید به مردمی است که باردیگر درخشیدند و حضوری عقلانی در کنار صندوق های رای داشتند.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما