چاپ این برگه

توصیه های رهبر معظم انقلاب هنگام حضور در محل اخذ رای

رهبرانقلاب رای خود در را حسینیه امام خمینی (ره) به صندوق انداختند.

به گزارش بویرنیوز، آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز و در همان دقایق اولیه رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و شهر، در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق انداختند.

ایشان پس از آنکه رای خود را به صندوق رای انداختند، در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای دارید، اظهار کردند: اولا خداوند متعال را برای نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگزاری می کنم. نعمت بزرگی است. به حمدالله مردم ما هم شکرگذار این نعمت هستند چون که شرکت می‌کنند.

رهبر انقلاب افزودند: توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر به پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و نباید به تاخیر انداخت. معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیاری مهم است و سرنوشت کشور دست‌ آحاد مردم است که رییس قوه مجریه را انتخاب می‌کنند. به اهمیت این کار توجه کنند.

ایشان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بیان کردند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است چراکه کسانی که انتخاب می شودند مسائل روزمره مردم را در شهرها و روستا اختیار دارند که آن هم مهم است که نیاز است با شناخت در انتخابات شرکت کنند.

رهبر انقلاب در پایان از صداوسیما و خبرنگاران که وظیفه اطلاع‌رسانی و پوشش انتخابات را برعهده تشکر کرد.