چاپ این برگه

شانس بالای کاندیدای کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در شورای شیراز/ حضور غلامحسین رهبرنیا در لیست های اصلاح طلب و حامی دولت (+عکس)

گروه اجتماعی – غلامحسین رهبرنیا در لیست منتخبین تدبیر و امید، حامیان دولت و چند لیست دیگر انتخابات شورای شهر شیراز قرار گرفت.

به گزارش «بویر نیوز»، رهبرنیا دکتری شهرسازی، مدرس دانشگاه، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و عضو شورای انجمن متخصصین شهرساز کشور است.

نام رهبرنیا در  لیست منتخبین تدبیر و امید، لیست دانشگاهیان و دانشجویان شهر شیراز، لیست حامیان دولت، لیست مدیران اصلاح طلب، لیست پویش سپید و لیست جامعه پزشکی قرار گرفته است و شانس رای آوری وی را بالا برده است.

خبرگزاری ایلنا در زمان ثبت نام انتخابات از وی به عنوان 30 اصلاح طلب شناخته شده که در انتخابات شورای شهر شیراز کاندیدا شده اند، یاد کرد.

لازم به ذکر است، دکتر علی مندنی پور و دکتر مردانی حمایت ضمنی خود را از رهبرنیا اعلام کرده اند و کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم شیراز نیز حمایت خود را اعلام داشته اند.

جمعی از فعالان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد از هم استانی های مقیم شهر شیراز برای حمایت از این کاندیدا دعوت به عمل آورده اند.

بر اساس این گزارش، غلامحسین رهبرنیا هم اکنون مسئول کمیته جوانان ستاد دکتر حسن روحانی در شهر شیراز و مسئول ستاد مهندسین ایلات و عشایر استان فارس است.

گفتنی است؛ 13 نفر به شورای شهر شیراز راه پیدا خواهند کرد و رهبرنیا تنها متخصص شهرسازی در میان اصلاح طلبان کاندیدای شورای شهر شیراز است.

ستاد مرکزی دکتر غلامحسین رهبرنیا در معالی آباد – خیابان دوستان – بین دوستان 1 و 3 واقع شده است.