دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 10:37

روایت تکان دهنده از شام های انتخاباتی و توزیع پول در انتخابات شورای شهر یاسوج/توصیه جدی یک نامزد شورا به شهروندان!

گروه سیاسی- اگر هزینه های آنچنانی برخی نامزدها را در توسعه شهر به کار بگیریم یاسوج از برون رفت و مشکلاتی که به ویژه در حاشیه ها دارد، خارج میشویم.

زهرا زمانی پدیده شورای شهر چهارم یاسوج در گفت و گو با بویرنیوز اظهار داشت: خوشحالم افراد بسیاری برای خدمت به مردم صف کشیده اند، فارغ از سایر مسائل بلوغ سیاسی جامعه و تمایل به مشارکت در آینده شهر خوشحال کننده است.

نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت:  در شورای چهارم برخی ها سعی کردند خدمات شورا و شهرداری را به حاشیه ببرند و به اشتباه وظیفه اجرایی و نظارتی شورا با به مسائل سیاسی آغشته کردند تا خودنمایی کنند و از همین رو از اصل دلیل حضورشان یعنی خدمت به مردم غافل شدند.

زهرا زمانی گفت: توسعه شهری و کار اجرایی برای مردم با سیاسی کاری همخوانی ندارند و از همین رو از ابتدای حضورم در شورا فارغ از هر نگاه سیاسی و صرفاً در جهت احقاق حقوق شهروندان و خواسته های مغفول مانده بانوان کار کردم و خوشحالم امروز شاهد افتتاح پارک ویژه بانوان، مرکز ساماندهی زنان بد سرپرست، ایجاد مرکزی برای کمک به زنان آسیب پذیر، تلاش برای تسری خدمات به حاشیه شهر یاسوج و مواردی از این قبیل هستیم.

زمانی با انتقاد از برخی رفتارهای حاکم بر انتخابات پنجمین دوره شورای شهر یاسوج بیان کرد: بدون شک برخی رفتارهای زننده امروز از قومی و طایفه ای شدن انتخابات توسط برخی ها شده است، اقدامی که ما را با آمیخته کردن نگاه های قومی به انتخاب هایمان به گذشته برده و این خطری بزرگ برای رشد و توسعه شهری است.

وی گفت: بدون شک ورود به شورا برای خدمات گذاری به مردم  و توسعه شهر بدون چشم داشت های مادی و سیاسی با مخارج این روزهای برخی نامزدها همخوانی ندارد و نمیدانم مگر شورا قرار است چقد درآمد داشته باشند که برای ورود به آن حاضرند اینهمه خرج کنند؟!

زهرا زمانی ادامه داد: مردم به خوبی میفهمند هزینه های آنچنانی، شام و ناهار های انتخاباتی، توزیع پول و این دست موارد قطع به یقین باید در ادامه از جایی جبران شود و بدون شک راه جبران آن کم گذاشتن در خدمات دهی و توسعه شهری، رانت و باند بازی و بی توجهی به اصول توسعه شهر است.

زمانی به گلایه های به حق مردم هم اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را برای افزایش نظارت ها، برون سپاری خدمات برای بستن گلوگاه های فساد و مواردی از این دست انجام دادیم اما متاسفانه همین اقدامات از سوی برخی ها و ورود به شورا در نهایت منتهی به زد و بندهایی می شود که در شورای گذشته هم دیدیم و نتیجه آن چیزی جز بی اعتمادی مردم به شورا، قومی و فامیلی خواندن خدمات رسانی برخی اعضای شورا، بی توجهی به مناطق حاشیه ای نبود.

زهرا زمانی بیان کرد: هر طور که حساب کنیم حقوق یک عضو شورا بیش از  3 میلیون تومان نیست و از سویی هزینه های چندین میلیونی که امروز میبینیم ابدا با این هزینه ها توجیهی ندارد، پس باید به دنبال پشت پرده ای بود که در نهایت به ضعف خدمت رسانی به مردم و تلاش برای جبران هزینه های شده می رسد!

زمانی بیان کرد: مردم از شورا و شهرداری توسعه و پیشرفت شهر را می خواهند، نه آسفالت کوچه فلان آشنای عضو شورا را! مردم از شورا توسعه متوازن را میخواهند نه خدمات رسانی گزینشی را، مردم از شورا توجه به جوانان، بانوان و مبلمان شهری را انتظار دارند نه تلاش برای دریافت مناقصه ها به نفع فلان فامیل و دوست!

زهرا زمانی گفت: مردم از ما وکالت برای توسعه شهر می خواهند نه سیاسی کاری و رانت، پس ضروری است به دور از نگاه قومی و قبیله ای و به جهت دلسوزی برای شهر و توسعه آن در انتخاب هایمان دقت کنیم در روزهای آتی در این باره به مردم خواهم گفت که ریشه این همه خرج و مخارج انتخاباتی برای رسیدن به صندلی شورای شهر یاسوج چیست!

به گزارش بویرنیوز، نطق انتخاباتی زهرا زمانی روز سه شنبه 26 اردیبهشت ساعت 5 تا 7 عصر در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار می شود.

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=231815
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما