یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 12:07

اقدامات بیسابقه در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید (+جزئیات)

گروه دانشگاه – رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید قریب به 92 میلیارد و 800 میلیون ریال در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد هزینه پروژه های عمرانی شد.

سجاد سجادی خواه در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز» با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور استان در 3 سال و نیم گذشته، خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان های آموزشی، سوله کارگاهی، آزمایشگاه و مذهبی و فرهنگی در مرکز یاسوج و توسعه زیربناهای دانشگاه در شهرهای دهدشت، سی سخت، مارگون، لنده از این قبیل پروژه ها بوده است.

وی ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید بیش از 11 هزار و 500 متر به فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

سجادی خواه تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت دولت یازدهم دانست و گفت: بسیاری از پروژه هایی که در گذشته نیمه تمام مانده بود با اهتمام و توجه ویژه این دولت اتمام یافت.

با اشاره به رشد علمی دانشگاه پیام نور در سال ها اخیر اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید رشد علمی کشور پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و سهم دانشگاه پیام نور نیز در مهم قابل توجه است.

سجادی خواه تصریح کرد: بیشترین آمار قبولی در مقطع کارشناسی ارشد مربوط به دانشگاه پیام نور است.

به گزارش «بویر نیوز»، در ادامه جدول مربوط به پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 92 تا 96 آمده است:

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=231563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما