یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 14:45

اتحاد لرتباران تهران برای حمایت از دکتر امینی/ سخنرانی دکتر وکیلی و سیدباقر موسوی (+تصاویر)

گروه اجتماعی – همایش لرتباران حامی دکتر ابراهیم امینی کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر تهران برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در این همایش که چهره های مطرحی از استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و لرستان حضور داشتند، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به سخنرانی پرداخت.

در ابتدای این جلسه سیدباقر موسوی جهان آباد نماینده مردم بویراحمد در مجلس ششم به بیان خصوصیات فردی و خطراتی از دوران نمایندگی دکتر امینی در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

موسوی با اشاره به لزوم توجه اعضای شورای شهر به سمائل و شمکلات شهری بیان کرد: بسیاری از مشکلات شهری که در حال حاضر شاهد آن هستیم با توجه و برنامه ریزی قابل رفع است.

نماینده مردم بویراحمد در مجالس پنجم و ششم ابراز کرد: با جذب سرمایه گذاران در حوزه ترافیک شهری می توان گره های ترافیکی را برطرف کرد و ترافیک شهر تهران را کاهش داد.

وی همچنین به لزوم توجه به گسل های تهران و بافت فرسوده این شهر اشاره کرد و بیان داشت: در صورت وقوع زلزله در شهر تهران فاجعه انسانی رخ می دهد و از همین رو اعضای شورای شهر به عنوان دلسوزان مردم باید نسبت به این موضوع برنامه ریزی کنند و قبل از وقوع هر حادثه ای نسبت به آن پیشگیری کنند.

سیدباقر موسوی با تاکید بر لزوم توجه به مسائلی از جمله آلودگی هوا و فضای سبز شهر تصریج کرد: در سال های اخیر بارها شاهد قطع درختان و ایجاد مجتمع های مسکونی و تجاری بوده ایم که این موضوع علاوه بر اینکه فضای سبز شهر را محدود می کند بلکه زمینه افزایش آلودگی هوا را نیز ایجاد می کند.

وکیلی: در مقابل آیندگان مسئولیم/ وقتی مناظره آقای قالیباف را دیدم گفتم صد شرف به احمدی نژاد!/ دوباره غیرت لری…

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو میان دو رویکرد و دو گفتمان است.

دکتر محمدعلی وکیلی با در این مراسم با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و توانمندی های دکتر امینی ابراز داشت: دکتر امینی را از دیرباز می شناسم و علیرفم اینکه باید در این ساعت همراه رئیس جمهوری در محل همایش حضور داشتم، به احترام ایشان و سایر لرزبان حاضر خودم را به این برنامه رساندم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با بیان اینکه بحث بر روی کاهش یا افزایش تورم و یا دارایی های کشور نیست، تاکید کرد: انتخابات پیش رو میان دو رویکرد و دو گفتمان است و ما با گفتمانی رقابت می کنیم که از تهمت زدن، دروغ گفتن و ریاکاری ابائی ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جریان که از مصونیت آهنین نیز برخوردار است خود را مقدس می پندارد در حالی که در مرام اصلاح طلبی هیچ دولتی قدیس نیست و بر آن نقد وارد است و نقد هم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت بعدی دکتر روحانی تغییراتی بوجود خواهد امد، گفت: یکی از انتقاداتی که به دولت دکتر روحانی وارد است میانگین سنی  کابینه است که قطعا در آینده شاهد کابینه ای جوان تر و چابک تر خواهیم بود.

وکیلی با انتقاد از بداخلاقی های که در مناظره ها صورت گرفت، گفت: اینگونه سرمایه های مذهبی، فرهنگی و تاریحی مملکت را به مسلک قدرت بردن، حماقت است و انتخار سیاسی است و اگر امروز در مقابل این تحرکات نایستیم در قبال آیندگان مسئولیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی تصریح کرد: وقتی مناظره آقای قالیباف را دیدم گفتم صد شرف به احمدی نژاد!

وی افزود:  آقای احمدی نژاد یک نمونه اورجینال از پوپولیست بود و با همه ایراداتش حداقل خودش بود اما شیوه که آقای قالیباف در پیش گرفته است، نوعی ریاکاری مدرن است که با این شیوه، کشور به ورطه فروپاشی اخلاقی کشیده می شود.

دکتر وکیلی ابراز کرد: به این سه نکته تاکید می کنم؛ دوباره ایران، دوباره اصلاحات و دوباره غیرت لری برای دکتر امینی.

وی تصریح کرد: اگرچه جای افراد شایسته لرزبان از جمله دکتر شجاع پوریان در این لیست خالی است و ای کاش ایشان هم در لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران حضور داشت، اما برای اصلاح طلبان شیخوخیت تشکیلاتی مهم تر است.

گفتنی است؛ در این همایش مهندس خداداد غریب پور، آرش حبیبی، غلامرضا پناه و تعدادی از فعالان سیاسی و اجتماعی حمایت خود را از دکتر امینی اعلام کردند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=231381
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما