سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 13:57

نفت گچساران حسرت صعود را بازهم بر دل هواداران گذاشت (+گزارش بازی)

نفتی های گچساران با تساوی مقابل شهرداری همدان از صعود بازماندند

به گزارش «بویر نیوز»، تیم فوتبال نفت وگاز گچساران که در هفته نهم به دلیل رای کمیته انضباطی در شهر اهواز و بدون حضور تماشاگرانش  میزبان تیم شهرداری همدان بود به نتیجه ای بهتر از تساوی نیافت.


بر اساس این گزارش نفت گچساران در این دیدار با ترکیب زیر  وارد میدان شد :

هادی زرین ساعد ،عماد قاسمی ،علی جهانگیری ،یحیی رحمانی – فرشاد عبداللهی ،نبی الله اسدی ،اسماعیل هاشمی ، فرشید پاداش ،سعید عنافچه ،هادی خنیفر و کریم شاوردی

سرمربی :داریوش یزدی
تعویض های نفت :

سهیل صالحی دقیقه 20 جایگزین سعید عنافچه شد ، محمد نوروزی دقیقه 60 به جای نبی الله اسدی وارد میدان شد و آخرین تعویض نفتی ها نیز بهنام برهانی بود که به جای کریم شاوری وارد میدان نشد .
شهرداری همدان نیزبا ترکیب زیر پا به مسابقه گذاشت :

داوود اژدری ،مجید شعبانی ،حمید پرواری ،حسین زرین چنگ ،علی رضا شاهسوند ،رضا کاشفی ،رسول رضایی ،کاطم صالحی ، هادی بلوری ،محمد مهدی عسکری و حسن ذوالفقاری

سرمربی :هادی گل محمدی
تعویض های شهرداری :

محسن وفایی دقیقه 70 جایگزین رسول رضایی شد ، میثم زمانی دقیقه 72 جایگزین محمد مهدی عسگری شد و در دقیقه 85 نیز حامد بختیاری به جای هادی بلوری وارد میدان شد .
داوران :امید سعیدفر-فرهاد خوشنواز-رضا جیدری -حامد قربانی
ناظر داوری:علی خواجوی-  نماینده فدراسیون:حسین راز افشار

گزارش بازی : 

در دقایق ابتدایی نیمه اول هر دو تیم به دنبال محک زدن هم بودند که رفته رفته نفتی ها بر بازی مسلط شدند و چندین موقعیت خوب بروی دروازه شهرداری تدارک دیدند که البته درخشش دروازه بان این تیم مانع از گلزنی نفت و گاز شد و نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم بازهم نفتی ها بودند که برای گلزنی دست به هر کاری زدند ولی دفاع منسجم و منظم شهرداری چی ها و بی دقتی بازیکنان نفت مانع این امر شد و در دقایق پایانی که مدافعین نفت برای گلزنی جلو کشیده بودند شاگردان هادی گل محمدی چند ضدحمله خطر ناک ترتیب دادند که البته هیچ یک تبدیل به گل نشد و مسابقه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید .
با این تساوی نفتی های گچساران 10 امتیازی شدند و برای دومین سال پیاپی علی رغم زحمات زیادی که برای صعود کشیدند نتوانستند انتطار هواداران مشتاق و متعصب خود را عملی کنند و از صعود به لیگ یک باز ماندند .
شهرداری همدان با کسب این تساوی با ارزش 14 امتیازی شد و برای صعود به لیگ یک باید هفته آینده در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=230460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما