سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 8:00

پسر جوان پس از عمل زیبایی شبیه اجنه‌ شد + تصاویر

مجله بویر نیوز- لوییس پادرون جوان 25 ساله آرژانتینی است که با هزینه‌ای حدود 35000 دلار و انجام چند عمل جراحی زیبایی قصد دارد خود را شبیه اجنه‌ها کند. او از کودکی به موجودات اینچنینی علاقه فراوانی داشته و تمام فکر و ذهنش این موجودات بوده‌اند. او در دوران نوجوانی تصمیم گرفت کم کم خود را به شکل آنها درآورد. به طوری که با چند عمل جراحی مانند لیپوساکشن چانه، عمل زیبایی بینی، تغییر رنگ پوست و تغییر رنگ چشم به شکل فعلی درآمده است.

او در مجموع 35000 دلار هزینه کرده است و در ماه 5000 دلار هزینه کرم‌های مخصوص، وسایل رنگ مو و… می‌کند. این جوان می‌گوید هنوز چند عمل جراحی دیگر باقی مانده مثل بلندتر کردن قد. وی همچنین می‌گوید قصد دارد 4 عدد از دنده‌هایش را بردارد تا کمر باریکتری داشته باشد. کاشت ماهیچه نیز یکی دیگر از اقداماتی است که در آینده انجام خواهد داد.

لوییس می‌گوید مردم به من با تعجب نگاه می‌کنند اما نگاه آنها اصلا برای من مهم نیست. من هدفی دارم که برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد. همیشه دوست داشتم گوش‌هایی شبیه گرگ، چشم‌هایی شبیه گربه و چانه‌ای مربعی شکل داشته باشم و شبیه موجودات خیالی شوم و مطمئنم به این هدف خواهم رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=230215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما