شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 23:51

یارانه 250 هزار تومانی جک و توهین به مردم است/سوال از رئیسی در خصوص کارنامه اش در مبارزه با فساد!(+تصاویر)

گروه سیاسی- ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با حضور سخنگوی مرکزی ستاد روحانی در کشور با حضور پر رنگ مردم و مسئولان در شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، در بخش اول گزارش این مراسم(از اینجا بخوانید) چالش هایی از قبیل موضوع برجام، ظهور مفسدان اقتصادی از قبیل بابک زنجانی، کلاه گشاد بر سر ملت در 8 سال دولت احمدی نژاد، و مواردی از این قبیل مطرح شد در این گزارش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، مواضع نامزدهای انتخابات و مواردی از این دست پرداخته شده است.

وکیلی با اشاره به وعده یارانه 250 هزارتومانی برخی کاندیداها گفت:مطرح کردن چنین وعده هایی جک ، تمسخر وتوهین به شعور مردم است،  و وعده دهندگان فکر می کنند مردم آنها را نمی شناسند.

وی  با اشاره به جریان خیابانی والستریت در آمریکا بیان داشت: آقای قالبیاف که ادعای ارزشی بودن دارد براساس مدل مشورتی برخی دوستان، شعار این جریان امریکایی (1 در مقابل 99) را در انتخابات 96 برای خود برگزیده است.

وکیلی با خطاب قراردادن قالیباف گفت: اقای قالیباف مردم از شما به عنوان یک مسئول تراز اول کشوری طی این سی سال این سوال را دارند خود شما دراین تفکیک (96به 4)کجا قرار گرفته اید!

سخنگوی ستاد روحانی در کشوربا اشاره به اینکه شهرداری تهران جز شهرداری های پردرآمد جهان بود،افزود:طی 12 سالی که شهرداری تحت مدیریت شما اداره شد به یک بنگاه ورشکسته با بدهی 60هزارمیلیارد تومانی تبدیل شده است ،چه تضمینی می دهید که کشور به سرنوشت شهرداری تهران دچارنشود.

 وکیلی درادامه ضمن خطاب قرار دادن آقای  قالیباف گفت: آزموده را دوباره آزمودن خطاست مردم تهران در 29 اردیبهشت نشان می دهند شما چه عملکردی داشته اید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اظهارا ت آقای رئیسی مبنی بر مبارزه با فساد گفت: آنکه باید برخورد کند ، جلوی فساد را بگیرد و چشم فساد را کور کند قوه قضاییه است،که شما سالها بعنوان معاون اول این حوزه بودید  و امروز باید پاسخگو باشید وکارنامه دوران مدیریتی خود را ارائه دهید.

سخنگوی ستاد روحانی در کشوردر ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه امروز ما درنقطه طلایی هستیم،افزود: اگر 29 اردیبهشت درست تصمیم گرفته شود این عقلانیت چهارساله تثبیت می شود.

وکیلی با عنوان اینکه خوشبختانه حتی عقلای اصولگرا هم راه خود را از تندروها جدا کردند گفت:ما با دو جبهه مواجه هستیم ،در یک سو رئیس دولت اصلاحات و ناطق نوری  ودرسوی دیگر تندروهای مدعی قرار گرفته اند ،اما نباید مردم فریب بازیهای سیاسی را بخورند و به جریان اعتدال آقای روحانی که پشتیبانی اصلاح طلبان واصولگرایان را دارد ومی تواند با خرد جمعی راه تعامل با دنیا را باز کند رای دهند.

سخنگوی ستاد روحانی درکشور در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت اشتغال درکشورخاطرنشان کرد: اگر قرار باشد از 700 هزار شغل ایجاد شده در دولت یازدهم به یک ونیم میلیون فرصت شغلی جدید برسیم نیازمند تعامل با دنیا،سرمایه گذاران خارجی وجذب توریسم هستیم،سایر وعده ها دراین خصوص ادعایی بیش نیست.

وی یادآورشد:با تحقق برجام دنیا به ایران اعتماد کرده وهم اکنون نوبت برداشت مردم از میوه برجام است و دولتی که درچهارسال مشغول آواربرداری بود حالا باید ثمره زحمات خود را ببیند.

وی با بیان اینکه یکی از بی توجهی های دهه های اخیرعدم تعادل درمنابع انسانی بود،تاکید کرد:سهم زاگرس در تامین منابع آب و هوا و اکسیژن و انرژی و خاک قابل مقایسه با کشور نیست اما سهم این منطقه ازمدیریت کلان کشوری ناچیز است و امیدورایم زاگرس نشینان در دولت بعدی آقای روحانی نقش پر رنگ تری درمدیریت داشته باشند.

وکیلی بعنوان سخنگوی ستاد روحانی درکشورابراز امیدواری کرد:دولت دوم آقای روحانی دولتی متحول،تغییر یافته، چابک و جوان باشد.

نماینده مردم تهران اشاره ای به انتخابات پیش روی  کرد و گفت:انتخابات شوراها را باید جدی بگیرید و اجازه ندهید این سرمایه به دیلیل فرصت های سیاسی بعدی به حراج گذاشته شود.

وی از مردم خواست حساب مسایل سیاسی را از مسایل قومی جدا کرده و انسجام و پیوند عشیره ای  خود را فدای انتخابات نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228535
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ب امید موفقعیت اصلاح طلبان….
    انتخاب جوانان….
    روحانی و خانم زمانی..

  2. تقوی گفت:

    حهانگیری

  3. علی گفت:

    بله مردم می شناسد هیچ دولتی جرات نکرد طرح یارانه ها را اجرا کند سهام عدالت سفرهای استانی سفر دولت به روستاهای محروم اجرای ۱۰۰۰ کلاس درس در استان سالنهای ورزشی استخرهای شنا باشگاهای ورزشی و……همه از برکت دولتهای نهم ودهم بود

  4. علی گفت:

    چرا همه اش میگید تکراری است سایت مدافع ازادی بیان

دیدگاه شما