جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 21:12

کپی برداری قالیباف از احمدی نژاد و موسوی در مناظرات! (+عکس)

گروه سیاسی – نخستین مناظره شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اجتماعی بعد از ظهر روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه میان مصطفی میرسلیم، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی هاشمی‌طبا، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در حال برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در این مناظره که به صحنه جدال جهانگیری و رحانی با قالیباف تبدیل شده بود، حاشیه هایی به همراه داشت. (برای مطالعه مشروح مناظره اینجا کلیک کنید)

اما نکته جالب اینکه در بخشی از این مناظره محمدباقر قالیباف جمله ای را بیان کرد که دقیقا جمله میرحسین موسوی در مناظرات سال 88 خطاب به محمود احمدی نژاد بود.

قالیباف رو به روحانی گفت: “با پدیده ای روبرو هستیم که توو دوربین نگاه میکنه و به مردم دروغ میگه!”

این موضوع با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران شبکه های مجازی روبرو شده است.

در بخش دیگری از این مناظره قالیباف اینبار  در رابطه با مشکل ازدواج جوانان و درنقد اظهارات حسن روحانی، به سبک محمود احمدی نژاد در مناظرات سال 88 برگه ای در دست گرفت و گفت: “مشکل جدی امروز ما در ازدواج، اشتغال است. شما در آغاز دوره ریاست جمهوری خود به مردم قول ۴ میلیون شغل را دادید.”

 

البته سندی که قالیباف از صحبت روحانی به دوربین نشان داد، دقیقا اشاره شده به این جمله که “اگر ۱۰ میلیون…” روحانی وعده نداده بود بلکه گفته بود اگر ۱۰ میلیون  گردشگر خارجی وارد شود…

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228174
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منصوراباد گفت:

    واقعا دم قالیباف گرم ، که دفاع از حق مردم میکنه؛اما به شرطی بویر نیوز جناح بازی نکن

  2. بویراحمد گفت:

    قالیباف عالی بود اگه راستوشو بخواهید

دیدگاه شما