جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 20:03

سانسور عجیب بنر تبلیغاتی «روحانی» در گچساران!/ افشاگری یک فعال اصلاح طلب (+عکس)

گروه سیاسی – بنر تبلیغاتی ستاد «حسن روحانی» در گچساران به نحوی عجیب سانسور شد.

به گزارش «بویر نیوز»، بخشی از این بنر که عکسی از سید محمد خاتمی قرار گرفته بود با پارچه ای سفید پوشانده شده است.

فعال اصلاح طلب: فرماندار گچساران دستور به جمع آوری بنر ستاد روحانی را می دهد!

علیرضا کفایی فعال اصلاح طلب گچسارانی در اینستاگرام خود با قرار دادن عکسی از ستاد حسن روحانی در گچساران نوشت: ظاهراً فرماندار که باید مجری و مدافع انتخابات باشد و دفاع کند تا وضعیت بگونه ای پیش رود که حضور و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر گردد هم با بخشی از نهادهای خاص همراه شده است. فرماندار دولت روحانی!!!

علیرضا کفایی فعال اصلاح طلب گچسارانی در اینستاگرام خود با قرار دادن عکسی از ستاد حسن روحانی در گچساران نوشت:

به نام خدا
ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان گچساران هنوز افتتاح نشده و دوستان بزرگواری که عموماً جوان هستند با همه وجود زحمت می کشند تا آن را آماده کنند تلاش جوانان و دانشجویان قابل تقدیر است اما متاسفانه از دیروز تا کنون عده ای که به قانون انتخابات و تبلیغات آگاهی ندارند! فشار مضاعفی می آورند که باید بنر تبلیغاتی که عکس آقای سید محمد خاتمی در آن است پائین آورده شود. کسانی که به هیچ روی نباید در انتخابات دخالت کنند و ظاهراً با استفاده از قدرت سعی می کنند چالشی ایجاد کرده و بنر تبلیغاتی ستاد دکتر روحانی را بر چینند. مجریان انتخابات هم که باید مدافع موارد قانونی باشند تحت فشار آنها متاسفانه پیشنهاد برچیدن بنر را می دهند و ظاهراً فرماندار که باید مجری و مدافع انتخابات باشد و دفاع کند تا وضعیت بگونه ای پیش رود که حضور و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر گردد هم با افرادی###شده است. فرماندار دولت روحانی!!!
امروز عصر ظاهراً ### به یکی از اعضای ستاد هشدار داده است که ###باید بنر برداشته شود!
### فرماندار مجری انتخابات! رعایت قانون را داشته باشند و اگر اشکالی وجود دارد بصورت کتبی و با ارجاع به مواد و بندهای قانون انتخابات اعلام بفرمایند تا کاری را انجام دهند. نقض قانون و متشنج کردن فضای انتخاباتی و جلوگیری از آزادیهای مصرحه خصوصاً در مورد انتخابات قابل قبول نیست و شائبه مهندسی انتخابات را در شهرستان از هم اکنون کلید می زنند.
اگر به گفته این آقایان باشد که باید کل ستادهای آقای روحانی در سراسر کشور تعطیل شود و باید فضای مجازی و شبکه اینترنتی برچیده شوند. مگر قرار است گچساران قانونی جدا از سایر شهرهای ایران داشته باشد.
امیدواریم رعایت قانون شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    درود بر جهانگیری و اصلاحات

  2. فقط اصلاح طلب گفت:

    درود بر اصلاح طلبان

  3. ناشناس گفت:

    درود بر ریسی و قالیباف

  4. ناشناس گفت:

    جمع کنید هاشمی رفت خاتمی هم حصر خانگی روحانی هم پایان حکومتش است

  5. علی گفت:

    خاتمی ممنوع التصویر می باشند فرماندار کار خوبی کرد

  6. ناشناس گفت:

    زنده باد اصلاحات

  7. دوستدارطحبيعت گفت:

    زنده باداصلاحات زنده بادخانمي وروحاني

  8. ناشناس گفت:

    درودبراصلاحات

  9. بابا حیدر گفت:

    جناب اقای کفایی ، شما برداشتن تصویر شخصی که ممنوع التصویر است را سانسور عجیب میدانید ؟ جوری فرماندار دولت روحانی می گویید که انگار مملکت ملک شخصی ایشان است در حالی که فرماندار و قوه قضائیه باید با نصاب این بنر برخورد کنند .

دیدگاه شما