پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 22:19

گسترش یک زمین خواری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در روز روشن!(+عکس)

گروه اجتماعی- متاسفانه به دلیل قیمت بالای این منطقه و قرار گیری این قبرستان بر سر یکی از خیابان های مهم تجاری شهر یاسوج، چند مدتی است دست اندازی هایی به گوشه هایی از آن می شود که اگر کنترل نشود به تصرف بخش های عمده قبرستان هم خواهد انجامید.

به گزارش بویرنیوز، تپه تلزالی که از میراث های بخشی از ساکنان شهر یاسوج است و سنگ قبر شهید گرانقدری نیز در آن واقع شده است، مورد تعرض برخی افراد سودجو قرار گرفته است و با وجود مسائل قضایی و مفتوح بودن پرونده این ملک شاهد ادامه دست درازی ها هستیم.

بسیاری از اهالی و بازماندگان ساکن در این تپه تاریخی و محله های اطراف با ارسال پیام هایی به سایت ضمن ابراز گلایه مندی از کم توجهی و بی مهری به این سند تاریخی و از آن مهم تر قبرستان فامیلی شان خواستار ورود قاطعانه سازمان های نظارتی و پلیس برای برخورد با خاطیان شدند.

آنها فعال شدن سودجویان در این منطقه و سوء استفاده از فرصت انتخابات به ویژه انتخابات شورا برای پیشبرد اهداف سودجویانه خود را غیر قابل چشم پوشی دانستند و بر لزوم برخورد قاطع با منفعت طلبان و زمین خواران تاکید کردند.

گفتنی است چندماه پیش در همین خصوص خبری با عنوان “زمین خواری این بار در مرکز شهر یاسوج!/دست اندازی به تپه ای که قبر شهید در آن آرمیده!(+تصاویر)” در بویرنیوز منتشر شد که تصاویر به

خوبی گویای ادامه فعالیت زمین خواران در این مدت است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228071
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهریار گفت:

    اگر دستگاههای نظارتی وحاکمیتی بالاخص قوه قضائیه به شدت با مالکینی که قبلا در جوار این قبرستان زمین فروخته اند و بعد از گذشت چند سال خریداران جهت ساخت اقدام نموده و متوجه شده اند به دلیل اینکه خیابان چهل وپنج متری شهید قرنی قسمتی از زمینشان را تصرف کرده مالک عوض زمین قبرستان را جایگزین می کند که کار صحیحی نیست .

دیدگاه شما