پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 21:55

تجلیل جالب از پاکبابان یاسوجی/کلنگ زنی سایت دفع بهداشتی زباله با حضور معاون رئیس جمهور(+تصاویر)

هم اکنون پرداخت حقوق ها به روز شده و تاخیر نهایتا به دو هفته تا یک ماه رسیده در صورتیکه پیش از این 7 تا 11 ماه تاخیر هم وجود داشت.

گروه فرهنگی- با حضور رئیس شورای شهر یاسوج و همزمان با نزدیکی روز کارگر، پاکبانان یاسوجی تجلیل شدند.

به گزارش بویرنیوز، سید هدایت اکبری در این آیین با قدردانی از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه پاکبانان در سطح شهر یاسوج اظهار کرد: خدوم‌ترین قشر در خدمت صادقانه به مردم همین پاکبانان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: در ساعت‌هایی که همه در خواب به سر می‌برند این قشر زحمتکش با کمترین درآمد در حال خدمت به مردم و شهر خود هستند که باید همه نسبت به این قشر فداکار احساس مسؤولیت داشته باشیم.

این مسؤول گفت: شورای اسلامی و شهرداری یاسوج در سال‌های اخیر و در دوره کنونی سعی در رفع مشکلات آن‌ها داشته و خوشبختانه در خصوص پرداخت حقوق و مزایا هر چند تأخیری ممکن است وجود داشته باشد اما زمان آن بسیار کوتاه‌تر از گذشته است  و سعی ما بر حفظ شان و کرامت این افراد و کمک به مسائل رفاهی و اجتماعی آنها و خانواده هایشان است.

رئیش شورای شهر مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: فارغ از فضا سازی ها و مسائل سیاسی، همیشه توسعه شهر و حل مشکلات و خواسته های مردمی مهم ترین اولویت ما در شورای شهر بوده و تا بودجه و امکانات اجازه میداد در راستای مبلمان و توسعه شهری تلاش کردیم.

به گزارش بویرنیوز، به گفته مسئولان شهرداری و تایید کارگران حاضر در مراسم تجلیل از پارکبانان فعال مرکز استان، هم اکنون پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری به روز شده و تاخیر نهایتا به دو هفته تا یک ماه رسیده در صورتیکه پیش از مدیریت دکتر جاوید، 7 تا 11 ماه تاخیر هم وجود داشت.

کلنگ زنی سایت دفع بهداشتی زباله با حضور رئیس سازمان محیط زیست در هفته یاسوج، توسعه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری یاسوج و کارگران خدماتی زیر مجموعه آن از سایر خبرهای این مراسم بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما