پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 10:21

یکی از پرطرفدارترین کاندیدای شورای شهر یاسوج انصراف داد+بیاینه

به گزارش بویرنیوز: انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

در میان کاندیدای شورای شهر یاسوج، آقای سید فیض اللله جهانبین جزء نفرات اول در نظرسنجی های مجاری به لجاظ آمار بالای رأی دهندگان بود از شرکت در این دوره انتخابات شورای شهربنا به دلایل و مشکلاتی که وجود داشت  انصراف داده و بیانیه ای را برای طرفداران خود به این سایت ارسال نمودند:

متن کامل بیانیه بدین شرح می باشد:

مردم شریف و سرافراز شهر یاسوج

با یک دنیا شوق، انگیزه و تجربه خدمت پای به عرصه انتخابات نهادم و امید خدمت به شهر و استانی که خاستگاه و دیار دلاورمردان و شیرزنان ولایت مدار است ، بسیار مسرت بخش است. اما  اکنون با تعظیم به مردم حماسه سازو صبور و نجیب این شهر اعلام میدارم، اینجانب سید فیض الله  جهانبین کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر بنا به مصلحت و به توصیه پدر بزرگوارم به نفع مردم شریف و شهید پرور یاسوج انصراف خود را اعلام می دارم. از همه دوستان، سروران ، اقوام ، همکاران و خصوصا جوانانی که در این مدت همراه من بودند و با حمایت و دلگرمی خود مرا مورد لطف قرار داده اند قدردانی می نماییم. انتظار و امید دارم مردم  فهیم استان با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشتشان با درایت و شعور سیاسی بهترین ها را بعنوان وکیل انتخاب کنند تا منشأ خیر و برکت و آبادانی باشند .ان شاءالله

از همینجا اعلام میدارم درصورتیکه عمری باقی باشد کاندیداتوری خود را در دوره ششم شورای شهر یاسوج قطعی می دانم.

بنویسید به دیوار سکوت، عشق سرمایه هر انسانی است…

بنشانید به لب حرف قشنگ، حرف بد وسوسه شیطان است…

و بدانید که فردا دیر است و اگر غصه بیاید امروز، تا همیشه دلتان درگیر است،..

پس بسازید رهی را که کنون، تا ابد سوی صداقت برود…

و بکارید  به  هرخانه گلی، که فقط بوی محبت بدهد….

اجرکم عندالله

سید فیض الله جهانبین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228060
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طایفه بادلانی گفت:

    واقعاحیف شد.باتوجه به شناختی که ازایشان داشتم شایستگی حضوردرشوراراداشت ومطمن بودم باتوجه به پشتوانه مردمی وسابقه خدمتگذاری به مردم بخصوص به معلولان ومستضعفان حتمابارای بالاانتخاب میشد..برای ایشان درهمین جایگاهی که حضوردارندآرزوی توفیق دارم.

  2. آرمان گفت:

    آخ تا قیومت حیف وابی

  3. ایل سترگ تامرادی گفت:

    اقدام آقای جهان بین باتوجه به شانس بالای رای آوری ستودنی هست وشک ندارم که هدف ایشان خدمت بی منت به مردم بودهمانطورکه بارهاثابت کردند.ایکاش بعضی هاازاین اقدام درس می گرفتند..برای ایشان درتمام مراحل زندگی آرزوی توفیق دارم.

دیدگاه شما