پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 1:38

ایده جالب یک نامزد شورای شهر یاسوج برای ارتباط دانشگاه و مدیریت شهری

یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: در صورت اعتماد مردم مرکز پژوهش‌های شورای شهر یاسوج را راه اندازی می کنم تا پایانی بر نبود ارتباط مدیریت شهری یاسوج با جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی باشد.

به گزارش بویر نیوز، سجاد نوبهار شامگاه پنجشنبه در جمع برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج اظهار داشت: یافتن حلقه مفقوده پیوند مدیریت شهری و دانشگاه به توسعه شهرنشینی و رسیدن به آرمان شهر کمک می‌کند که به طور حتم در این صورت شاهد تسریع در روند رفع مشکلات کنونی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بعید می‌دانم شورای شهر فعلی از معامله‌ها دل کنده باشند و حتی یک مکاتبه با یکی از دانشگاه‌های موجود در استان در زمینه اخذ نظرات کارشناسی و علمی حول محور مسائل شهری داشته باشند ابراز کرد: در صورت اعتماد مردم با راه اندازی مرکز پژوهش‌های شورای شهر و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و مشکلات مدیریت شهری سعی در ایجاد فضای بانشاط و با انگیزه در بین مدیریت شهری و نخبگان علمی و دانشگاهی می‌کنم.

این فعال رسانه‌ای ابراز کرد: به طور حتم با راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای شهر یاسوج از نظرات راهبردی متخصصان در زمینه مسائل و مشکلات از جمله رفع مشکل ترافیک برای کوتاه مدت و بلند مدت و سایر معضلات دیگر برنامه ریزی می‌شود.

نوبهار بیان کرد: اعضای شورای شهر فعلی بیشتر سرگرم چگونگی دور زدن قانون برای حضور فعال در برنده شدن مزایده‌ و مناقفصه‌های فضای سبز، تاسیات موجود در پارک‌ها از جمله شهربازی و پارکینگ‌ها و …بودند و به طور کلی اعتقادی به ارتباط دانشگاه و مدیریت شهری نداشتند اگر غیر از این بوده پس یک مکاتبه در این زمینه که با دانشگاه‌ها داشته‌اند منتشر کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما