چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 0:26

بازی خوردن حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در ماجرای تعیین روسای ستاد روحانی

گروه سیاسی – رئیس و ارکان ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش بویرنیوز، طبعا انتظار عمومی این بود که ستاد روحانی توسط اعضای خود این حزب یعنی حزب اعتدال و توسعه مدیریت و رهبری شود.

در بسیاری از استان های کشور نیز مدیریت ستاد به عهده شورای مرکزی حزب اعتدال است اما در کهگیلویه و بویراحمد ماجرا فرق می کند.

با انتصاب رضاتوفیقی به سمت مسئول ستاد در استان و مدیریت رضا عسکری و خواجوی در بویراحمد و گچساران عملا دیگری جایی برای ایفای نقش حزب اعتدال و توسعه نبود.

شنیده ها حاکی از این بود که اعضای این حزب پس از این چینش چاره را در ایجاد ستادی مستقل دیدند که با توجه به سیاست متمرکز ستاد مرکزی، از استان ها خواسته شده بود که موازی کاری در ستادها انجام نشود.

شنیده های خبرنگار بویرنیوز حاکی از آن است که با پادرمیانی نماینده بویراحمد، نهایتا قرار بر این شد که اعضای حزب اعتدال به عنوان معاون در کنار ستاد در استان و شهرستان فعالیت کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=228016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فریدون رستگار گفت:

    درود براقایان سید رضا عسکری وجناب خواجوی عزیز مردان بزرگ اصلاحات دیارمان

  2. اعتدال گفت:

    متاسفانه این خبر مبهم و ناقص است و در جلسه روز یک شنبه که در دفتر حزب اعتدال و توسعه برگزار شده بود همه اعضای حزب به همراه رییس ستاد دکتر روحانی حضور داشتند که در این جلسه همراهی و یکدلی خوبی وجود داشت و در حال حاضر سه نفر از اعضای اصلی ستاد دکتر روحانی از حزب اعتدال وتوسعه هستند . در ضمن هدف نهایی و مهم قبولی دکتر روحانی با آرای بالا و اثرگذار است و این گونه خبرها کمکی به مشارکت بالای مردم نخواهد کرد

  3. از حزب اعتدال و توسعه استان گفت:

    اصلا چنین چیزی صحت ندارد بر اساس چارت تشکیلات ستاد دکتر روحانی معاون ستاد دکتر روحانی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان می باشد که این جایگاه کاملا محفوظ است. هدف تمامی جریانهای اصلاحات و اعتدال گرایان پیروزی دکتر روحانی است که قضیه به خوبی مدیریت می شود.

  4. سعیدی گفت:

    چه مسخره مه رئیسش داخل استا خواب بوده؟!!!مثلا اینا ادعا میکنن روحانی از این حزبه ها خخخخخخخ

دیدگاه شما