سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 13:06

سخنان مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات (+عکس)

جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و خانواده‌های شهدا، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش بویرنیوز، هم‌زمان با خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و خانواده‌های شهدا، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در زیر محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب با جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و خانواده‌های شهدا می‌آید:

* بعد از تشکیل جمهوری اسلامی که یک رشحه‌ای از رشحات حکومت نبوی در آن به‌وجود آمد و همچنان ادامه دارد، دشمنان جوامع بشری شروع کردند با آن چیزی که مایه‌ی رشد جوامع بشری است مبارزه کنند، و آن «اسلام» است. چون اسلام می‌تواند جلوی ظلم علیه بشریت را بگیرد.

* امروز سررشته‌ی این دشمنی‌ها به‌دست آمریکا و صهیونیست‌ها است. آنها با جمهوری اسلامی بیش از جاهای دیگر مبارزه می‌کنند چون اسلام در ایران بارزتر است و زمینهی عمل به آن فراهم‌تر است. با آن مخالفند چون جلوی مطامع آن‌ها را می‌گیرد.

* رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات: به مردم قول بدهید که برای بازکردن گره‌ها نگاهتان به بیرون از مرزها نباشد.

* من به همه‌ی این آقایان نامزدهای انتخابات این را عرض میکنم و قبلاً هم عرض کردم که تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و در تبلیغاتشان هم بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ی اقتصادی، برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملت خواهد بود.

دیدار مسئولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم

این خبر تکمیل می‌شود…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=227985
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما