شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 11:43

اولین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در 96/از درخواست انتخاباتی معاون استاندار تا سخنان ضد دولت معاون فرماندار دولت تدبیر و امید و تشبیه پروژه های یک دستگاه به کاردستی!(+تصاویر و حواشی)

اولین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار بررسی پروژه های کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این جلسه  سهمگین دبیر شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به مهم ترین دستاوردهای ابن شورا در سال 95 در راستای بهبود فرایند اجرایی پروژه ها پرداخت.

در ادامه معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: سال گذشته، سال خوب و فعالی در حوزه عمران برای استان بود و از سویی حضور مسئولان کشوری از جمله روسای جمهور و مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان مطرح کشوری زمینه تخصیص بودجه های خوبی را نیز برای استان در بر داشت.

نیک اقبالی گفت: در حوزه آب روستایی، بزرگراه، گازرسانی، برق، آب شهری، مدرسه سازی و در کل عمران شهری و روستایی شاهد اقدامات خوبی بودیم.

وی گفت: خواهش ما از همه مدیران اینست که فضای  کاری و عمرانی تحت تاثیر فضای انتخاباتی قرار نگیرد و به هیچ وجه نباید پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم تعطیل شود.

نیک اقبالی با اشاره به وجود ضعف هایی در پروژه ها و الزام دستگاه ها به مرتفع کردن این قبیل ایرادات،  ادامه داد: در شورای فنی هدف بیان قوت ها نیست، ما بدنبال شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن ایرادات احتمالی پروژه ها هستیم.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به عقد تفاهم نامه استانداری با بنیاد مسکن در راستای بهبود فضای روستاها و ایجاد پارک های روستایی، خاطر نشان کرد: در همه شاخص ها ما شاهد توسعه و پیشرفت بودیم و به عنوان مال فقط در راه روستایی در دو سال اخیر 2 میلیون مترمربع آسفالت کردیم در حالیکه آن چیزی که کلا تا پیش از آن در روستاها موجود بود حدود یک میلیون و 300 هزار متر مربع بود.

***حواشی

انتقاد مدیرکل راه و شهرسازی از تعدد جلسات در کهگیلویه و بویراحمد به گونه ای که وقت مدیران در جلسات هدر می رود و باید فکر به حال این دست جلسات شود.

سخنان ضد دولت معاون یکی از فرمانداران دولت تدبیر و امید استان!

تقدیر از آب و فاضلاب روستایی و تشبیه پروژه های این شرکت به کاردستی هایی که با ظرافت و کیفیت بسیار خوبی و شایسته ای و بدون هیچ نقصی در حال اجرا هستند.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=227459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما