جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 2:45

قطع حدود 4 هزار اصله درخت در یاسوج توسط آبفا!/ درگیری عاملان با خبرنگاران (+فیلم و تصاویر)

گروه اجتماعی – در اقدامی تامل برانگیز صبح روز پنج شنبه و در روز تعطیل پردیس آموزشی در حالی که جز نگهبان کسی در دانشکده پزشکی یاسوج نبود در حرکت و اقدامی عجیب و غیرمنتظره از طرف شرکت آب و فاضلاب شهری استان درب ورودی برش داده شده صورت و با بیل مکانیکی و لودر به بهانه چاه اضطراری یاسوج به جان درختان چم گنجشکی افتاده و بر اساس آنچه که کارشناسان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردند بالغ بر ۴ هزار اصله درخت را قطع و نابود کردند!

به گزارش «بویر نیوز»، در این شرایط تعدادی از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور یافته و به صورت خودجوش جلوی مسئله را گرفتند ولی متاسفانه امکان فیلمبرداری و عکسبرداری به خبرنگاران نیز داده نشد به گونه ای که صدا و سیما نیز حاضر شده و جمعی از کارکنان آب و فاضلاب جلوی تصویربرداری خبرنگاران صدا و سیما را نیز گرفتند که موضوع اتفاقات و نحوه قطع درخت از اخبار شبکه استانی دنا ساعت 16و45 دقیقه پخش شد.

درگیری با خبرنگاران و تصویربردار صدا و سیما در نهایت به دخالت پلیس و کلانتری 11یاسوج کشیده شد و در این میان همه شاهد ریشه کنی درختان چم گنجشکی در حضور مسولان استانی بودند!

در نهایت ۴ هزار اصله درخت به صورت کامل همانگونه که در تصاویر موجود است نابود شده و از بین رفته اند تلاش برای مشخص شدن دلیل چنین حرکتی آن هم چند روز قبل از انتخابات هنوز مشخص نشده است در کنار این گفته می شود معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز در محل حضور پیدا کرده و علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته و هنوز هیچکدام مسئولین دلیل برش درب ورودی دانشگاه و ورود به محوطه دانشگاهی را بیان نکرده است.

تصاویر به صورت کامل گویاست اما از آنجا که کارمندان و پرسنل ها و فاضلاب شهری اجازه تصویر برداری را به خبرنگاران ن‌دادند همکاران ما مجبور شدند از بالای پردیس آموزشی دانشگاه نسبت به تهیه این تصاویر اقدام کنند.

گفته می‌شود پس از آن جلسه ای با حضور معاون سیاسی برگزار و مصوب شد که روز شنبه مجدد مسئله بررسی شود اینکه چگونه می‌تواند حریم دانشگاه علوم پزشکی را شکسته و وارد آن شوند و درب ورودی آن را با گاز برش دهند!مسئله ایست که هنوز پاسخ مشخصی برای آن اعلام نشده و علیرغم پیگیری هایی که تاکنون صورت گرفت نتیجه ای حاصل نگردیده است تصاویر از بین رفتن بین درختان در عکسها و در فیلم ها به صورت کامل و وضوح مشخص شده و امروز از شبکه خبر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پخش گردید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=227399
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج گفت:

    کی و کیه
    گراز را خبر کنید

  2. علي گفت:

    سلام
    جناب بوير نيوز تصويري كه ارائه دادي مربوط به زمين فوتبال دانشگاه علوم پزشكي هست كه توسط دانشگاه به اين روز افتاده وجالبتر انكه كاملا غير استفاده ميباشد حتي دانشجويان نيز حق استفاده از ان را ندارند .
    و خدا وكيلي يكي از بهترين اراضي شهر ياسوج بوده كه ميتوان با تبديل ان به پارك از ان استفاده عمومي گردد.

  3. بویراحمد گفت:

    به قول روحانی الا برکت آله ماشالا به قلندری

  4. رضا گفت:

    مردم باید جلوی استانداری تجمع کنن و خواستار برکناری رییس ابفا گردند

  5. کارمند اداره راهداری گفت:

    بسیار کار بجایی بود آب وفاضلاب جهت سرکشی به مرکز تاسیسات آب شهر یاسوج باید از دانشگاه علوم پزشکی جهت ورود اجازه میگرفت راه ورودی بتلاخره باز شد دمشون گرم خدایی ضمنا کنار رودخانه بشار دانشگاه به چه مجوزی اومد واین فضا را غضب کرد دم قلندی گرم

  6. سعید گفت:

    واقعا خنده دار و زنندست مسئولین باید در اخلاق وکردار الگوی مردم باشند خودشون اینکارا انجام میدن،واقعا که…

دیدگاه شما