چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 8:06

سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیت‌چیان وزیر نیرو جمعه هفته جاری به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه در حوزه آبرسانی و فاضلاب به همراه هیأتی از وزارت نیرو به استان سفر خواهد داشت.

سیدعلی لدنی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران از سفر وزیر نیرو به استان خبر داد و گفت: مهندس چیت‌چیان وزیر نیرو جمعه هفته جاری  به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه در حوزه آبرسانی و فاضلاب  به همراه هیأتی از وزارت نیرو به استان سفر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از میان این طرح‌ها پنج طرح کلنگ‌زنی و یک طرح افتتاحی خواهد بود.

وی افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان و کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج را از جمله این طرح‌ها دانست و گفت: طرح‌های  آبرسانی به شهر مادوان از تنگ کبوتری، اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام  از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی در این سفر خواهند بود.

لدنی‌نژاد پروژه آبرسانی به دهدشت، سوق، چرام و لنده و ۲۵۰ روستای مسیر  را از دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی در سفر وزیر نیرو به استان عنوان کرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده و مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح ها ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با مهم ارزیابی کردن این پروژه‌ها تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌بردای از این طرح‌ه زیرساخت‌های آب شرب و فاضلاب شهرهای استان رشد قابل توجهی خواهد کرد و هم استانی‌های ما از مزایای آنها بهره خواهند برد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=227035
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما