سه شنبه 29 فروردین 1396 - 9:23

بودجه حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چقدر است؟

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسیب اجتماعی با کار کلیشه‌ای در حوزه هنر و فرهنگ برطرف نمی‌شود.

به گزارش بویر نیوز، با حضور سه هنرمند تئاتر و تلویزیون و سینما و جمع کثیری از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و علاقه‌مندان به هنر و البته با حضور تنها یک مسؤول از استان و آن هم معاون سیاسی امنیتی استاندار، آیین تجلیل از هنرمندان برتر استان و همچنین رونمایی از آثار تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمد شریف اسلامی در این نشست با تبریک هفته هنر انقلاب و با قدردانی از حضور هنرمندان کشوری در این نشست اظهار کرد: امیدواریم امسال سال خوبی برای دستگاه‌های فرهنگی باشد.

این مسؤول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از هنرمندانی تجلیل کنیم که بستری برای رشد و شکوفایی آن‌ها نبوده و به قول حسین پناهی چه بسیار سعدی و فردوسی‌هایی که در این استان آمدند و رفتند بی‌آنکه حتی یک بیت شعر سروده باشند.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنرمندان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی استان ما هستند و امروز باید گفت که هنر انقلاب دوای درد جامعه است.

وی با اشاره به این که امروزه تهاجم فرهنگی رو به گسترش است افزود: باید با این آسیب‌ها مقابله کنیم و باید گلایه کرد که نقش هنرمندان از لحاظ اختصاص بودجه دیده نشده است.

اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بودجه ما در سال 95 رشد داشت و به 230 میلیون تومان رسید افزود: با این بودجه‌ها می‌خواهیم به جنگ آسیب‌های اجتماعی برویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسترها و زیرساخت‌ها بسیار بهتر از گذشته است چرا که در سال‌های گذشته تئاترها را در سوله‌ها برگزار می‌کردیم افزود: آن روزها تئاترها در سوله برگزار می‌شد اما تماشاگر بسیار زیاد بود ولی امروز سالن‌های زیادی ایجاد شده که تقریبا خالی از تماشاگر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226948
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما