چاپ این برگه

ایجاد پارک تراز اول کشوری در یاسوج/آخرین وضعیت نهضت آسفالت معابر شهری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی- در این چند سال نهضت پارک سازی شروع شد و با شروع و تکمیل عملیات اجرایی قریب به چهار پارک، سرانه فضای سبز در یاسوج ارتقاء قابل توجهی داشت.

به گزارش بویرنیوز، محمد علی جاوید در برنامه زنده شبکه دنا با اشاره به نقش وجود مراکز رفاهی و ورزشی مناسب در ارتقاء سلامت رفتاری و فرهنگی جامعه، تصریح کرد: نیاز به پارک مختص بانوان بعنوان یک ضرورت هم تفریحی و هم فرهنگی برای بخش عمده ای از جامعه محسوب می شد که در همین راستا و برای بهره برداری های فرهنگی و سلامت برای بانوان مرکز استان، این پارک ایجاد و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد.

جاوید گفت: پارک چشمه نباتی و پارک ولایت در هفته نکوداشت “یاسوج” در اردیبهشمت ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار یاسوج ادامه داد: پارک چشمه نباتی با طبیعت چشم نواز، چشمه های جوشان و قرارگیری در نقطه مرکزی شهر در کشور کم نظیر و نمونه است، مکانی که قبلا مخوف و ناسالم  تلقی میشد با  برنامه ریزی هایی که صورت گرفت و اقداماتی که بر روی زیباسازی، فضاسازی، ایجاد مراکز رفاهی و …آن شد، به یکی از مناطق تفریحی و گردشگری تراز اول  کشور در حال تبدیل است.

جاوید ادامه داد: در گذشته پارک های ساحلی و مهرورزی را داشتیم که در این 3 سال سعی کردیم ظرفیت مرکز استان در خصوص پارک ها و فضای سبز را ارتقاء دهیم و خوشبختانه با عملیاتی شدن 4 پارک بزرگ در سطح شهر یاسوج تا حد قابل قبولی به این مهم رسیدیم.

جاوید از کلنگ زنی پارک جدید در شهر یاسوج در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: برای سال جدید تمرکز زدایی فضای سبز و پارک ها را در اولویت کار داریم و با ایجاد پارک و فضاهای سبز در سایر نقاط حاشیه ای مرکز استان در مناطقی از جمله شرف اباد، قرنی ها، شهرک امام حسین(ع) و …شروع به احداث این فضاها خواهیم کرد.

شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: پس از پارک ها و فضای سبز، آسفالت و پیاده روسازی از مهم ترین برنامه های مد نظر ما بود و در ادامه نهضت آسفالت در سال 96 هم در دو حوزه امکانات داخلی شهرداری و بخش پیمانکاری خصوصی آسفالت معابر شرف آباد، بلکو، اکبر آباد، نجف آباد، شهرک امام علی ، سردار جنگل جنوبی و اطراف بیمارستان ها را در دستور کار داریم و باید بگویم کلید این عملیات بزرگ را هم از امروز در خیابان اداره استاندارد شرو کردیم و انشالا ادامه خواهیم داد.