دوشنبه 28 فروردین 1396 - 12:18

آغاز تولید تله فیلم فصل شکار در کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

طبیعت بکر وخدادای کهگیلویه وبویراحمد سبب شد تا جمعی از بازیگران بومی ومطرح کشوری در یاسوج حضور پیداکنند و در ساخت فیلم 90دقیقه ای فصل شکاردر روستای الا اباد تنگ سرخ شهرستان بویراحمد به ایفای نقش بپردازند.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، این فیلم که در دوموضوع جلب وتوجه شهروندان به حفظ وزیبایی های محیط زیست ونگه داری از حیات وحش وگونه های جانوری است همچنین روایت گری دارد از زمینه های اشتغال با استفاده از ظرفیت های محیط زیست استان.
حضور بازیگران مطرح کشور از جمله محمود پاک نیت ،حبیب دهقان نسب ، زهرا سعیدی و مسعود شریف و آشنایی آنها با فرهنگ استان سبب شناخت هرچه بهتری بازیگران به موضوع فیلم نامه شده است .

در این تله فیلم 90 دقیقه داستان فرد جوانی را نشان می دهد که شکار غیر مجاز را انجام می دهد و پس اتفاقات ناگواری که برای ایشان رخ می دهد ، مصمم می شود نه تنها شکار غیر مجاز را کنار بگذارد ، بلکه به پرورش کبگ نیز روی می آورد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان در ایین اغاز به کار این فیلم گفت:این فیلم که با هدف توجه مردم به حفظ محیط زیست واشتغال زایی جوانان استان از این ظرفیت خدادای کلید خورده است ، باحضور 32نفر عوامل هنرمندان ملی واستانی در 15لوکیشن ضبط وکار فیلم برداری ان 14روز انجام می شود .

آقای یوسف افشار نیا با اشاره به اینکه تلاش می شود این فیلم تا پایان خرداد تهیه و در تابستان پخش شود افزود: قرار است این فیلم در جشنواره تولیدات مراکز استانها که در شهریور سالجاری در کردستان برگزار میشود شرکت داده شود .

ایمان افشاریان کارگردان فیلم فصل شکار هم گفت: طبیعت یاسوج ، افزایش شکار ، محیط بانی وپتانسیل های موجود در استان سبب شده تا با تهیه ی این فیلم این توانمندی ها به یک تولید ملی تبدیل شود .

وی افزود: یک ماه زمان برای مراحل تدوین و صداگذاری این فیلم در نظر گرفته شده است .

تهیه کننده این تله فیلم را محمد دلاوری ، کارگردان آن را ایمان افشاریان ، تصویر بردار رضا محمدی بر عهده دارند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما