چاپ این برگه

زمان شروع امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان شروع امتحانات مدارس این استان را اعلام کرد.

به گزارش بویر نیوز، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امتحانات مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم استان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه شروع می‌شود.

وی افزود: امتحان مدارس ابتدایی باید تا ۲۷ اردیبهشت خاتمه یابد، اما تاریخ خاصی برای پایان امتحانات مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم در نظر گرفته نمی‌شود، هرچند امتحانات این مدارس باید حداقل تا ۱۱ خردادماه ادامه پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، بیان کرد: بیش از ۲۰ برنامه مختلف برای این هفته در نظر گرفته شده است.

زارع‌پور با بیان اینکه در هفته معلم ۱۴ همایش شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برای تجلیل از معمان نمونه و بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود، گفت: عنوان کرد: در این همایش‌ها از ۲۵۱ معلم  نمونه که در سه حیطه علمی، مهارتی و ارزشی موفق به کسب حداقل ۲۵۰ امتیاز شده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی همچنین از انتخاب ۱۶ معلم نمونه استانی در هفته معلم خبر داد و عنوان کرد: کسب حداقل ۳۰۰ امتیاز بر اساس شاخص‌های موردنظر برای انتخاب معلم نمونه استانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده شهدای فرهنگی استان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتب شهید مطهری، اجرای همایش پیاده‌روی، صعود معلمان به یکی از قلل استان و دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار و امام جمعه مرکز استان را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

زارع‌پور دیدار معلمان نمونه استانی به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشوری، اجرای برنامه «سپاس معلم» در مدراس استان و دیدار با خانواده معلمان پیشکسوت و متوفا در استان را از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.