یکشنبه 27 فروردین 1396 - 15:46

خبری که چهره کهگیلویه و بویراحمد را زشت کرد/ وضعیت استان در رده بندی تنش و درگیری های انتخاباتی

گروه سیاسی – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان نگاه قومی و قبیله‌ای به انتخابات شوراها را تعدیل کنند.

به گزارش «بویر نیوز»، سید موسی خادمی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان عیدانه استاندار با خبرنگاران با بیان برخی اقدامات صورت گرفته توسط این دولت اظهار کرد: جمع نرخ بیکاری و تورم شاخص مصیبت است که در دوره قبلی و دولت گذشته جمع آن‌ها به 60 درصد می‌رسید که اکنون این عدد یعنی نرخ مصیبت 20 درصد است.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز هم بالاست اما موفق شدیم که در سال گذشته با کاهش 4.4 درصدی این نرخ بیکاری را در استان به 13 درصد برسانیم.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به کار بزرگی که در کشور و طی ماه آینده انجام خواهد شد اشار کرد و گفت: انتخابات شوراها و انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است.

وی افزود: امیدواریم که همه ما به خوبی از جمله رسانه‌ها وظیفه خود را در انتخابات آتی انجام دهیم و بتوانیم مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببریم تا استان به مانند همیشه در مشارکت رتبه بالایی در کشور داشته باشد.

این مسوول ارشد اجرایی با بیان اینکه در انتخابات شوراها نباید نگاه ما محلی و قومی و طایفه‌ای و سیاسی باشد اظهار کرد: سیاسی کردن انتخابات شوراها بسیار بد است و بدتر از آن طایفه‌ای کردن انتخابات شوراهاست.

وی در ادامه با قدردانی از رسانه‌ها که در همه حال یاور مسؤولان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند سفارش‌هایی نیز به آن‌ها داشت و گفت: نباید برخی از مطالب را انتشار دهیم چرا که با انتشار آن‌‌ها استان بدنام می‌شود.

خادمی برای نمونه به موضوع چاقوکشی در یکی از دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: انتشار این خبر موجب شد در هر جلسه‌ای که در مرکز شرکت می‌کردیم در این خصوص مود سؤال قرار بگیریم که اصلا برای وجهه استان چنین خبرهایی خوب نیست.

این مسؤول ارشد اجرایی افزود: باید چهره واقعی استان را نشان دهیم و از انتشار برخی اخبار پرهیز کنیم و موضوعاتی همچون مشارکت بالای مردم استان در انتخابات انعکاس داده شود.

وی با بیان مطلبی دیگر در خصوص انتخابات گفت: استان ما در رده‌بندی استان‌های کشور که وزارت کشور ارائه کرده جز استان‌هایی است که در انتخابات جز مناطق سفید و خاکستری است و نقطه زرد و قرمزی نداریم که به معنای تنش و درگیری باشد.

این مسؤول با بیان این که تنها در یک تا دو منطقه در استان نقطه خاکستری داریم افزود: وضعیت استان ما در انتخابات سفید است که نشان می‌دهد هیچ مشکلی از بابت برگزاری انتخابات در استان ما وجود ندارد.

خادمی ایجاد روحیه امیدواری در بین مردم را از وظایف همه به خصوص اصحاب رسانه دانست و گفت: کسانی که بخواهند سلب امید کنند جز خائنین به توسعه هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    طیفه ای استخدام کردن از همین مشکلات ایجاد میکنه

دیدگاه شما