یکشنبه 27 فروردین 1396 - 8:09

وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند/ افتتاح فاز دوم محور پاتاوه – دهدشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعه دوم پروژه ملی” پاتاوه – دهدشت” در آینده ای نزدیک و با حضور وزیر راه افتتاح می شود .

به گزارش «بویر نیوز»، سید موسی خادمی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و در سال گذشته نیز ۷۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد .

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این پروژه تا پایان سال مالی ۹۶ یا اواخر نیمه اول سال ۹۷ بطور کامل افتتاح و به بهره برداری می رسد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعامل بخش خصوصی و دولت خاطرنشان کرد: همکاری بخش خصوصی با دولت یازدهم خوب بود اما دولت بنا به دلایلی موفق به تحقق کامل اهداف در رابطه با بخش خصوصی نشد . دولت تلاش های زیادی کرد که بخش خصوصی به جایگاه خود برسد اما این مسأله محقق نشد .

خادمی تصریح کرد: بخش خصوصی با تمام توان در کنار دولت به حمایت و تلاش برای توسعه و رشد جامعه کمک کرد .

وی خواستار تهیه گزارش دستگاه ها از اقدامات انجام شده و زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری و رشد و توسعه استان در راستای ادامه اینگونه موفقیت ها شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر رئیس جمهور از تخصیص یارانه سفر در آینده نزدیک به استان خبر داد و ادامه داد: سال جدید برای حوزه سرمایه گذاری، تولید و صنایع سال خوبی خواهد بود .

خادمی اضافه کرد: در قانون بودجه اجازه داده شده است که 10 درصد اعتبار عمرانی به  کمک های فنی و اعتباری تبدیل شود که یک فرصت خوب برای استان است . حمایت از واحد های توانمند و حذف واحد های بدون بهره وری و بازدهی مناسب انجام شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    چطور قبلا خبری نبود و الان قبل از انتخابات همه طرحاتو رو کردی

  2. ناشناس گفت:

    این همان وزیری نبو که اون برخورد زشت هفته قبل با اون خبر نکار داشت به ایشان میگن وزیر

دیدگاه شما