یکشنبه 27 فروردین 1396 - 8:00

دیدار معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با مقام معظم رهبری

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دیدار معلمان نمونه و برتر استان به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری در هفته معلم خبر داد.

هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: هفته معلم از 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ویژه برنامه‌های خاصی برای این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها به منظور تکریم و تجلیل مقام معلم در مدارس مرکز و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌‌شود.

وی بر تبیین نقش موثر معلم بر تربیت و آینده جامعه تاکید کرد و گفت: هفته معلم فرصتی مناسب برای پرداختن به این موضوع برای دانش‌آموزان است.

این مسوول به نقش بی‌بدیل معلمان در توسعه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: معلمان به عنوان الگوی عملی در جامعه باید نقشی موثر بر جامعه تحت تعلیم خود داشته باشند.

زارع‌پور تجلیل از 251 معلم برتر در سطح شهرستان‌ها و 16 معلم برتر در سطح استان را از برنامه‌های مهم هفته معلم عنوان کرد و یادآور شد: این معلمان امتیازات لازم را در شاخص‌های مورد نظر کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری 14 همایش شهرستانی، استانی و منطقه‌ای به منظور تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم بیان کرد و گفت: برنامه «سپاس معلم» نیز با هدف تجلیل معلم هر کلاس توسط دانش‌آموزان آن کلاس از برنامه‌های ویژه هفته معلم است.

زارع‌پور از دیدار معلمان نمونه استانی به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری و دیگر مسوولان کشوری در هفته معلم خبر داد و گفت: این برنامه مهم از ویژه برنامه‌های هفته معلم است که امیدواریم بتوانیم در این هفته آن را انجام دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226323
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما