شنبه 26 فروردین 1396 - 9:20

آغاز تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج

شهردار یاسوج از آغاز کار تعریض، توسعه، بهسازی و نوسازی پارک آبشار این شهر خبر داد.

شهردار یاسوج از آغاز کار تعریض، توسعه، بهسازی و نوسازی پارک آبشار این شهر خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، محمد‌علی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز کار تعریض، توسعه، بهسازی و نوسازی پارک آبشار این شهر خبر داد.

شهردار یاسوج افزود: با توافق با آموزش و پرورش و منابع طبیعی بخشی از فضاهای اردوگاه‌های این دو نهاد جهت تعریض خیابان منتهی به آبشار به شهرداری واگذار شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس جاده آبشار به دو بخش پیاده‌رو و سواره‌رو تقسیم می‌شود که عرض بخش پیاده رو آن  پنج متر است.

شهردار یاسوج در خصوص باغات خصوصی مسیر جاده آبشار اظهار امیدواری کرد: که به همین نحو توافق شود ست‌های ورزشی نوسازی و متمرکز نمودن فضاهای خدماتی در این پروژه پیش‌بینی شود و تلاش می‌شود تا قبل از ماه مبارک رمضان سال جاری صد در صد عملیات تکمیل شود.

جاوید با اشاره به اینکه آبشار یاسوج تا پایان ماه مبارک رمضان متحول خواهد شد، افزود: آبشار یاسوج یکی از بهترین و زیباترین ظرفیت‌های گردشگری استان و کشور است که متاسفانه مورد بی توجهی مسوولان ذیربط قرار گرفته است.

وی معتقد است: نگرش و رفتار با آبشار یاسوج یک رفتار علمی نبوده و به جای اینکه محیط آبشار تبدیل به محیط بکر و کاملا طبیعی برای گردشگران خاص تبدیل شود به محیط مصنوعی و خوابگاهی تبدیل شده و از طبیعت زیبای آن چیزی باقی نمانده است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: اولویت در آبشار با پیاده روی و لذت بردن عابران پیاده از طبیعت آن است.

وی ادامه داد: هم اینک آبشار به یک محیطی برای کورس بستن تبدیل شده و هزاران خودرو در بهترین نقاط آن پارک می‌شود که باید برای آن اقدام کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=226146
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما