چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 23:11

پیش‌بینی جالب استاد اخلاق درباره فتنۀ احمدی‌نژاد

به گزارش بویرنیوز، محمد رضا زائری روزنامه نگار سرشناس اصولگرا پ نوشت:  یک‌بار در محضر استاد بزرگوار و پیر و مراد و مرشدمان مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبى تهرانی رضوان‌الله علیه نمی‌دانم به چه مناسبتی صحبت از آقای احمدی‌نژاد شد که به من فرمودند: تا حالا بارها تلاش کرده که پیش من بیاید ولی من زیر بار نرفته‌ام! بعد با قاطعیت و لحن خاصی ادامه دادند که: تا زنده‌ام نخواهم گذاشت بیاید! عبارات تند دیگری هم داشتند که چون گفت‌وگوی من محضرشان خصوصی بود نمی‌دانم می‌توانم بقیه اش را بنویسم یا نه. ولی به هر حال لحن و موضع ایشان این قدر تند بود که خیلی تعجب کردم، مخصوصا از این جهت که در آن سال‌ها ( فکر می کنم سال ٨٥ بود) هنوز ویژگی‌های شخصیتی آقای احمدی‌نژاد و ابعاد گوناگون رفتارهای او این قدر واضح و آشکار نبود.

مدتي بعد اين سخنان حضرت استاد را به يكي از اصحاب سرّ ايشان گفتم. آن بزرگوار (كه چون نمي دانم راضي به اين نقل هست يا نه اسمشان را نمي آورم) گفتند: اين كه چيزي نيست! من مدتها قبل از اين شلوغي ها و مشكلات سال ٨٨ خدمت حاج آقا صحبتي داشتم، فرمودند(نقل به مضمون) كه: اين فرد در كشور فتنه اي خونين به پا خواهد كرد و همه را به جان هم خواهد انداخت! ايشان مي گفت: بعد از حوادث سال ٨٨ يكبار خدمت حاج آقا عرض كردم كه عجب پيش بيني شما درست درآمد و فلاني اين فتنه را درست كرد، حاج آقا نگاهي كردند و فرمودند: من اين را نگفتم كه! اين كه چيزي نيست! حالا مانده هنوز! (بقيه سخنان حاج آقا تلخ تر و نگران كننده است و نمي خواهم نقل كنم) و عجيب اين بود كه آن مرد الهي تا پايان حيات شريف خود عليرغم فشارهاي زياد براي ملاقات رييس سابق جمهوري با ايشان به هيچ وجه زير بار نرفتند و دقيقا او وقتي به ديدار حاج آقا آمد كه آن بزرگوار از دنيا رفته بود وادعاي”مگر سر جنازه ام بيايد!” صادق شد.

اين روزها همه ش خدا خدا مي كنم كه پيش بيني حاج آقا درست درنيايد و خداوند كشور ايران و نظام اسلامي را از فتنه جديد حفظ كند. فتنه اي كه سالهاي اخير بارها در نوشته هاي خود از نگراني در باره آن گفته بودم، اما نكته آخر را نمي دانم بنويسم يا نه ؟!،…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. وجدان بیدار گفت:

    مگه وکیل و وصی مردمی که نگذاری بیاد میدونم خواب را چشم تو هم گرفته از لحظه ای که
    آن مرد آمد
    درد و بلای احمدی نژاد بخوره تو سر هر چه آدم مفت گو و منفعت طلبه

  2. کاوه گفت:

    تا کور شود هرانکه نتواند دید

  3. مهیا گفت:

    احمدی نژاد فرقش با شماها همینه که اهل تملق و چاپلوسی نیست . نمی دونم بگم یا نگم.خخخخخخخخخخ
    درود به شرف احمدی نژاد

دیدگاه شما