چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 23:02

آخرین وضعیت مطالبات کارکنان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، اورنگ ایلامی اظهار داشت: مطالبات معوقه و کسورات بودجه ای ۲۰۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری های مکرر  طی سه ماهه آخر سال گذشته  ۹۰۰ درصد مطالبات پرسنلی پرداخت شد.

ایلامی با بیان اینکه در حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع مالی سال سختی را پشت سر گذاشتیم تاکید کرد: ۱۰۳ میلیارد تومان معوقات و مطالبات  بیمه ای و ۴۲ میلیارد تومان مطالبات جاری نیز داشتیم.

وی افزود: ۱۲ میلیارد تومان بازنشستگی داشتیم که ۱۷۰ نفر طی سال گذشته بازنشسته شدند و نتوانستیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم که با پیگیری های انجام شده قسمت عمده ای از آن پرداخت شد.

ایلامی از تقویم بودجه ای با افزایش حدود  ۴۰ درصدی و  ۱۰۰ میلیارد ریالی در بودجه جاری  خبر داد و گفت: در برنامه های پیش رو تکمیل و تحویل پروژه های عمرانی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: ۱۶ پروژه عمده تا هفته دولت در استان  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کاهش هزینه ها و افزایش درآمد مورد توجه قرار می گیرد.

ایلامی به حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: اخذ مجوز قطعی مرکز  گیاهان دارویی به عنوان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی به عنوان اولین مرکز مصوب تحقیقاتی است.

وی افزود: این مرکز به صورت مستقل و دارای هیئت علمی است و امید است تعدادی از محققین و دانشمندان را جذب کند.

ایلامی گفت: کار بزرگی  که در حوزه پژوهشی دانشگاه صورت گرفته است راه اندازی مرکز کوهورت سی سخت است.

ایلامی افزود: در مطالعات علمی آینده نگر کوهورت نقش مهمی در حوزه های جاده سازی و پیشرفت های علمی دارد و این مرکز در طولانی مدت کارهای مهمی انجام خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات و سلامت دانشگاه علوم پزشکی را از برنامه های پیش رو دانست.

ایلامی گفت: چارت معاونت پژوهشی دانشگاه که مستقل شده است به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد:در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علیرغم محدودیت هایی که در جذب نیروی انسانی وجود داشته است در کمیته جذب دانشگاه موفق به جذب ۲۰ عضو هیئت علمی جدید پیمانی شدیم.

ایلامی گفت: ارتقاء ۲ نفر از هیئت علمی به مرتبه استاد تمامی و ۵ نفر به مرتبه دانشیاری در سال گذشته محقق شده است.

وی افزود: در سال گذشته اجرای طرح تحول و نو آوری آموزش سلامت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال را داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به برنامه های پیش رو در حوزه معاونت آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: اخذ مجوز دانشکده داروسازی به عنوان یکی از دانشکده های مهم که نیاز استان است و همچنین پیگیری و اخذ مجوز دانشکده هایی مانند مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی از برنامه های پیش رو است.

ایلامی اضافه کرد: پیگیری و راه اندازی دکترای تخصصی بیهوشی، دکترای تخصصی روانپزشکی، دکترای تخصصی عفونی و کارشناسی ارشد رشته مامایی نیز در دستور کار قرار دارد.

ایلامی گفت: در حوزه معاونت غذا و دارو توسعه آزمایشگاهی در بخش های مورد نظر، راه اندازی شرکت های فناوری و دانش بنیان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سال گذشته سه مقام کشوری در جشنواره قرانی به دست آمد تصریح کرد: در حوزه مشاوره و روانشناسی نیز کسب مقام برتر  محقق شد.

ایلامی افزود: راه اندازی مراکز و سالن های ورزشی، استخر و زمین فوتبال جز برنامه های آینده است.

وی با اشاره به حوزه معاونت درمان گفت: ضعیف بودن زیرساخت های فیزیکی حوزه درمان یکی از چالش های عمده استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: در استان نسبت تخت به جمعیت و نسبت فضای فیزیکی درمانگاهی  نسبت به جمعیت خیلی پایین است.

ایلامی گفت: پروژه های درمانی بزرگی داریم که بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، بیمارستان باشت، بیمارستان بهمئی، بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان چرانم که بعضی ها کلنگ زنی شده اند و بعضی ها پیشرفت درصدی ۳۵ به بالا دارند از جمله این پروژه ها است و امید است که به زودی به بهره برداری برسند.

ایلامی افزود: بیمارستان  شهید جلیل در مرکز استان، بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی بی حکیمه در گچساران، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت و پلی کلینیک تخصصی مرکز استان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.

ایلامی گفت: در حوزه بهداشت ۸۰ خانه بهداشت افتتاح شده است.

وی افزود: ۵۵ پروژه در این حوزه پیش رو است که امید است  به بهره برداری برسند./مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارشناس بویر احمدی گفت:

    اینهایی که گفتید خدمات گذشته است خودتان چه برنامه ای داری همه را کلی گویی کردی که در دستور کارند ولی هیچکدام را نگفتی انجام می شود و هشتاد خانه بهداشتی که در بند آخر اشاره کردی در سال نود و چهار به بهره برداری رسیدند

  2. همکار گفت:

    بالای ۹۵ درصد این پروژه ها و حتی اعتبارات و مجوزها و پرداخت ها مربوط به تیم مدیریتی قبلی بوده است.

  3. کارمند گفت:

    کجا مطالبات پرسنل را دادید؟ بیش از نه ماه از سال نودوپنج طلبکارند

  4. محمدپور مهریان گفت:

    دقیقا دوستانی که کامنت گذاشتن درست حقیقت را گفتن اگر در همین صفحه بویرنیوز مصاحبه آقای دکتر یزدانپناه را مطالعه کنید متوجه می شوید که آقای دکتر ایلامی همش فعالیت های مدیریت قبلی را گزارش کرده باید صادقانه می گفت که تا سال گذشته به همت دکتر چمن و اون دوستان همکارش این خدمات انجام دادند.

دیدگاه شما