چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 22:27

تندیس ومیدان کوهنورد در یاسوج رونمایی شد

تندیس و میدان کوهنورد روز چهارشنبه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و اعضای هیات کوهنوردی استان و شماری از مسوولان استانی در بلوار شهدای محمود آباد یاسوج طی آیینی رونمایی و پرده برداری شد .
به گزارش بویرنیوز؛ برای تندیس کوهنورد ا به ارتفاع چهارمتر شهرداری یاسوج یک میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است .
شهرداریاسوج گفت : نصب و راه اندازی تندیس ها والمان های مختلف در میادین و معابرعمومی در راستای همسان سازی فضاهای شهری با هویت ونام میادین این شهرصورت می گیرد .


مهندس محمد علی جاوید در این آیین افزود : تلاش می شود با ساخت و نصب تندیس با نام و هویت فرهنگی، اجتماعی یاسوج ، فرهنگ ملی و گردشگری منطقه بهتر و بیشتر به گردشگران و مسافران معرفی شود .
وی اظهارداشت : نصب تندیس ومیدان کوهنورد در راستای ترویج واشاعه فرهنگ ورزش کوهنوردی در بین نسل جوان و نوجوان وبنا به درخواست کوهنوردان یاسوج انجام شده است .
وی تصریح کرد : کوهنوردی ورزشی سالم است که ترویج آن به سلامت جامعه می انجامد .
مدیرعامل سازمان سیما ، منظر وفضای سبز شهری شهرداری یاسوج نیز گفت : تندیس کوهنورد نماد ورزش کوهنوردی با هدف فراهم کردن زمینه فراگیر شدن این ورزش در بین نسل جوان و نوجوان است.
فرشاد صادقی افزود : یاسوج مهد ورزش کوهنوردی است وباید زیرساخت های فرهنگی این ورزش فراهم شود .
وی اظهار داشت : چهار تندیس دیگردر دست طراحی بوده که به زودی ساخت آن آغاز می شود .
عضو شورای اسلامی شهریاسوج هم گفت : نصب تندیس کوهنوردی و احداث میدان کوهنورد حرکتی فرهنگی درجهت سالم سازی جامعه شهری است .
علی اکبری تبار افزود : یاسوج به دلیل قرار گرفتن در میان کوه ها و تپه ها شرایط منحصر به فردی در زمینه ترویج ورزش کوهنوردی دارد .
وی تصریح کرد : با شرایط فعلی شهریاسوج کوهنوردی اولویت اول ورزش های انفرادی است .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225729
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما