چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 12:41

آنچه که رهبری درباره نهی احمدی‌نژاد از کاندیداتوری فرمودند

محمود احمدی نژاد علی رغم نهی رهبر معظم انقلاب، امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد.

به گزارش بویرنیوز؛ ساختمان سیاسی میدان فاطمی امروز باز هم شاهد حضور محمود احمدی نژاد بود. او در حالی در کنار مشایی و بقایی وارد وزارت کشور شده بود که بسیاری منتظر بودند ببینند رییس دولت سابق آیا در قامت یک کاندیدا وارد وزارت کشور شده است یا تنها قرار است بقایی را در لحظه ثبت نام همراهی کند.

گرچه اولین نفری که بر صندلی ثبت نام نامزدها نشست حمیدرضا بقایی بود ولی محمود احمدی نژاد نیز آمده بود که خود را باردیگر نامزد ریاست جمهوری کند. آنهم در شرایطی که بسیاری تصور می کردند بعد از سخنان رهبری درباره کاندیداتوری وی ، دیگر عزمی برای ثبت نام نداشته باشد.

او حتی وقتی در مقابل سوال خبرنگار خبرآنلاین قرار گرفت که از او پرسید آیا تایید صلاحیت خواهید شد سکوت کرده و سرخود را پایین انداخت.

در همین راستا پربیراه نیست مروری بر بیانات معظم له که در آن رییس دولت سابق را توصیه به عدم کاندیداتوری کرده بودند.

رهبر انقلاب ۵ مهرماه ۹۵ در ابتدای درس خارج فقه شان فرموده بودند؛« یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید… اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد میشود، خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه‌ اختلاف بشود بین برادران_مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما