چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 9:34

چگونه ریزش موهایم را درمان کنم؟

مجله بویر نیوز- ریزش مو هنگام شامپو یا شانه کردن امری طبیعی است اما گاهی شدت آن باعث نگرانی می‌شود. اگر شما نیز از ریزش موهایتان رنج می‌برید پیشنهاد می‌کنیم به فکر مصرف پیاز باشید چرا که یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ریزش مو مصرف پیاز است. پیاز خاصیت درمانی دارد که با ریزش مو مقابله می‌کند و به طور مؤثری باعث رشد مو می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ریزش موهایتان مصرف پیاز است. پیاز سرشار از سولفور است که باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود. خواص ضد باکتریایی آن، التهاب پوست را از بین می‌برد. آب پیاز، مو را قوی می‌کند، منافذ مسدود شده پیاز مو را باز می‌کند و مانع عفونت پوست سر می‌شود.

برای درمان ریزش مو با استفاده از پیاز دو راه پیشنهاد می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
۱- استفاده از آب پیاز خام:

بهترین راه برای به دست آوردن سولفور موجود در پیاز، استفاده از آب پیاز خام است. آب پیاز را به مدت نیم ساعت روی پوست سر بمالید و سپس موهایتان را با شامپوی ملایم بشویید. در صورت تکرار این عمل به مدت ۳ بار در هفته، در عرض یک یا دو ماه نتیجه ی مؤثر آن را مشاهده خواهید کرد.
۲- استفاده از مخلوط پیاز و عسل:

عسل خواص درمانی بی‌نظیری دارد که اشاره به آن‌ها در این مطلب نمی‌گنجد؛ اما همین اندازه کافی است بدانید که عسل می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در تقویت پیاز موهایتان داشته باشد. برای استفاده از مخلوط بی نظیر پیاز و عسل کافی است یک چهارم آب پیاز را با کمی عسل مخلوط کنید و به‌طور روزانه به سر بمالید و پس از گذشت مدت زمان نیم ساعت، موها را به خوبی با شامپو بشویید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225689
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما