سه شنبه 22 فروردین 1396 - 22:43

افتتاح اولین فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد/بهره برداری از مجهزترین آزمایشگاه آب کشور در استان

فیض الله پاسره در گفت و گو با خبرنگاران از پیشرفت خوب و بالای 70 درصد، مجتمع های آبرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان تصریح کرد: با نظر مثبت رهبر انقلاب، پیشنهاد دولت و پیگیری نمایندگان محترم ، اعتبارات ویژه ای برای آبرسانی به روستاهای کشور تخصیص یافت که از این منبع سهم کهگیلویه و بویراحمد 38 میلیارد تومان بود.

پاسره گفت: 18 مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی و 7 پروژه تک روستایی را پیش بینی و عملیاتی کردیم که 473 روستا با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر که معادل یک سوم جمعیت روستایی استان می باشد، را پوشش خواهد داد.

وی بیان کرد: سلامت اداری و رفع گلوگاه های فساد از دیگر اولویت های ما بود که در همین راستا برخی امور خرید و تجهیز پروژه ها را به خود مجریان کار واگذار کردیم و عملا نقش شرکت در خرید و فروش ها را به حدود صفر رساندیم.

پاسره افزود: درآمد زایی با توجه به شرکتی بودن مجموعه از دیگر اهداف ما بود که خوشبختانه در این زمینه هم با وجود افزایش کم مشترکان جدید، درآمد دو برابری نسبت به گذشته را کسب کردیم.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان، در خصوص سوالی مبنی بر توجه به منویات اقتصاد مقاومتی در آبفای روستایی هم اینطور گفت: در این زمینه هم کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت را مد نظر قرار دادیم و هم استفاده از ظرفیت های داخلی در عملیاتی شدن پروژه ها تماماً عملیاتی شد.

وی ادامه داد: برون سپاری خدمات و نیروها نیز بخشی از اقدامات حدود 4 ساله اخیر در راستای افزایش نظارت ها و بهبود کیفیت خدمات، افزایش سرعت کار، کوچک سازی شرکت، ایجاد فرصت برای جوانان مستعد و مورادی از این دست بود.

پاسره خاطر نشان کرد: علاوه بر اقدامات کم نظیر در زمینه آب، اولین فاضلاب روستایی را شروع کردیم و تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن در بخش کهگیلویه خواهیم بود.

دکتر پاسره افزود: علاوه بر آن با توجه به اهمیت سلامت آب، آغاز روش نوین گند زدایی آب با روش الکترولیز نمک طعام برای اولین بار در استان و ایجاد بزرگترین آزمایشگاه آب در میان آب و فاضلاب های روستایی کشور برای کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: در سال جدید با افتتاح و تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا شاهد جهش کم نظیری در تاریخ آبفای روستایی استان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225608
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قوم بزرگ شول گفت:

    الحق و الانصاف یکی از بهترین مدیران استانی و حتی کشوری جناب دکتر پاسره هستن..جا داره از ایشون جهت انقلاب بزرگ در امور ابرسانی و زحماتشون تشکر کنیم..خسته نباشید خدمت شما و تمامی همکارانتون..

  2. جوزار گفت:

    درودجناب دکتر پاسره ، با آمدن جنابعالی بحث کمبود وقطعی آب در روستاها ، رفع شده …تشکر تشکر

  3. روستایی گفت:

    خسته نباشی مرد خستگی ناپذیر

  4. بویراحمدی گفت:

    درود بر دکتر پاسره ، واقعاً دست مریزاد

دیدگاه شما