دوشنبه 21 فروردین 1396 - 21:04

شهردار یاسوج همیار طبیعت شد(+عکس)

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد ؛شهردار یاسوج را به عنوان همیار طبیعت انتخاب و معرفی کرد .

به گزارش بویرنیوز؛ عزت ا… بهشتی فر روز دوشنبه با حضور در شهرداری یاسوج لوح تقدیر سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور را به محمد علی جاوید شهرداریاسوج اعطا کرد .

شهرداریاسوج دراین مراسم گفت : امروز حفاظت و احیاء عرصه های ملی یک وظیفه انسانی و اسلامی است .

محمدعلی جاوید افزود: نجات مشکلات زیست محیطی یک تکلیف انسانی و ملی است که ما باید با همراهی دو نهاد تلاش کنیم وضعیت کنونی طبیعت اطرافمان را بهبود بخشیم .

وی تاکید کرد: منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار جامعه شهری را تشکیل می دهند و حفاظت از این عرصه ها نیازمند مشارکت همگانی است .

جاوید تصریح کرد : طبیعت خدادادی یاسوج متعلق به نسل های آینده نیز هست و فرزندان این مرز وبوم حق داشتن طبیعتی سالم و هوای پاک را دارند .

وی افزود : عرصه ها و طبیعت ثروتی ملی محسوب شده وهمه درحفاظت و حراست از آن سهیم هستند .

رییس اداره آموزش ،ترویج ومشارکت های مردمی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت : ترویج فرهنگ منابع طبیعی دربین اقشار جامعه ، جذب مشارکت مردم در امر حفاظت ، احیاء و توسعه منابع طبیعی ، تلاش در جهت توسعه فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی از جمله اهدافی است که در طرح همیار طبیعت دنبال می شود .

اردوان یزدانپناه افزود : مشارکت فعال و همه جانبه همه دستگاه ها ، نهادهای مردمی در راستای افزایش میزان سرانه ، حفاظت و صیانت از این منابع خداوندی لازم و ضروری است .

وی اظهار داشت : همیار طبیعت منابع طبیعی در پیشرو اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی ، جذب ومشارکت مردم در احیاء ،توسعه وبهره برداری صحیح از نعمت خدادادی ،منابع طبیعی را یاری می کنند .

به گفته وی تا کنون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ومعاونان استاندار وشهرداریاسوج و چند مدیراستانی همیار طبیعت معرفی شدند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225508
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما