یکشنبه 20 فروردین 1396 - 22:13

دستاورد تنها عضو زن شورای گچساران چه بود؟

محبوبه رضایی‌آبدگاه عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان می‌گوید؛ شهردار دوگنبدان فردی پاکدست است اگر چه بر او انتقاداتی هم هست.

محبوبه رضایی‌آبدگاه عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان می‌گوید؛ شهردار دوگنبدان فردی پاکدست است اگر چه بر او انتقاداتی هم هست.

به گزارش «بویر نیوز»، محبوبه رضایی‌آبدگاه در گفت‌وگویی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛

**چرا مجدداً به صحنه انتخابات ورود پیدا کردید؟

-به دعوت اقشار و گروه‌های مختلف مردم علی الخصوص بانوان و جوانان مجدداً تصمیم به حضور در پنجمین دوره شورای إسلامی شهر دوگنبدان گرفتم.

**عملکرد شورای اسلامی شهر گچساران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

عملکرد شورا به طور کلی مثبت بوده چه در زمینه عمران شهری و چه در زمینه‌ی پیگیری منافع و مصالح عمومی شهروندان گر چه طبعاً نقاط ضعفی هم در بعضی حوزه‌ها وجود داشت.

**مهمترین اقدامات حضزتعالی در شورای اسلامی شهر دوگنبدان؟

بنده و همکارانم در شورای شهر از بدو تشکیل شورای دوره چهارم بر اساس طرح جامعه‌ی شهری اولویت بندی‌هایی را در حوزه‌های عمرانی و رفاهی شهر ترسیم کردیم که طبعاً باتوجه به اینکه تنها بانوی عضو شورا بودم و از طرفی نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می‌دهند به صورت جدی پیگیر مطالبات آنها بودم و این مطالبات را در اولویت بندی‌هایمان قرار دادیم که از جمله تکمیل پروژه‌ی پارک بانوان، ایجاد کانون فرهنگی اجتماعی بانوان، دوره‌های کارآفرینی ویژه‌ی بانوان و برگزاری چندین دوره نمایشگاه‌های توانمندسازی بانوان به همراه جشنواره‌های اختصاصی بانوان بود.

** برنامه‌هایی که پیگیری خواهید کرد؟

همانگونه که خدمتتان عرض کردم اولویت بندی‌هایی را در حوزه‌های عمرانی، رفاهی و تفریحی شهر ترسیم کردیم که در دو سال نخست دوره‌ی چهارم اجرای پروژه‌ها با روند مناسبی همراه بود، متاسفانه در دو سال بعد با توجه به کمبود شدید اعتبارات و بالأخص کاهش درآمد شهرداری در حوزه‌ی شهرسازی روند اجرای پروژه‌ها به کندی و در بعضی موارد حتی متوقف شد ولی این نوید را به همشهریان عزیز می‌دهیم که با پیگیری‌های نماینده و فرماندار و شهردار محترم اعتبارات خوبی تخصیص داده می‌شود و انشاالله ادامه تکمیل پروژه‌ها و در برخی حوزه‌ها اجرای پروژه‌های جدید در دست اقدام است بالاخص در زمینه‌ی آسفالت معابر به زودی شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود.
** عملکرد شهردار گچساران چگونه ارزیابی می‌شود؟

واقعیت این است که در انتخاب شهردار دوگنبدان به دور از دیدگاه‌های قومی و جناحی بر أساس معیارهایی چون تخصص، تعهد، سابقه و تجربه مدیریتی در حوزه‌ی شهر اقدام به تهیه لیستی از گزینه های موجود کردیم که نهایت بر مهندس زینل‌زاده به توافق جمعی رسیدیم گرچه گزینه های خوب دیگری هم در لیست بودند به طور کلی عملکرد شهردار خصوصاً در حوزه ی عمران شهری و با توجه به پاکدست بودن ایشان مثبت بود با این حال در برخی موارد انتقادهایی هم بر ایشان وارد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225379
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما