یکشنبه 20 فروردین 1396 - 21:43

تصادف عجیب پژو در یاسوج (+عکس)

نوع و نحوه رانندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع و معضلی است که نیاز به تحلیل و بررسی بیشتری دارد چرا که در این استان نسبت به سایر نقاط کشور گاه رانندگی‌هایی دیده می‌شود که متفاوت با جاهای دیگر است.

به گزارش «بویر نیوز»، در این استان به دلیل سابقه کمی که نسبت به سایر نقاط کشور در حوزه ترافیکی و رانندگی وجود دارد و برخی جوانان بدون داشتن هیچ پیش زمینه‌ای سوار بر خودروهای گران قیمت و تیزرو شده‌اند شاهد آن دسته از رانندگی‌هایی هستیم که گاه عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

تصادف در جاده‌های صاف و هموار و جان دادن‌های بی‌خود و بی‌جهت گاه چنان است که صحبت کردن از آن ممکن است بی‌فایده و بی‌اثر به نظر برسد.

اما به هر حال همه آن‌هایی که دستی بر آتش دارند و تریبون در اختیار آن‌هاست باید فرهنگ‌سازی کنند تا در آینده کمتر شاهد حوادث دردناک باشیم حوادثی که اگر اندک توجهی شود هرگز منجر به چنین عواقب دردناکی نمی‌شوند.

در عکس زیر شاهد ورود یک دستگاه خودروی پژو در یکی از سمساری‌های بلوار قرنی یاسوج هستیم که در روز روشن و در خیابانی عریض و در محل یک تقاطع این خودرو وارد سمساری شده و تنها خدا رحم کرده که مشتری و یا فروشنده‌ای بر سر راه این خودرو قرار نداشته که حادثه‌ای دردناک را رقم می‌زد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرادیان گفت:

    خاک بر سرش

دیدگاه شما