شنبه 19 فروردین 1396 - 23:16

افزایش 23 درصدی دستگیری سارقین و مجرمین در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ایام نوروز ۸۷ درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط پلیس آگاهی استان کشف شد، گفت: دستگیری سارقین و مجرمین در استان در این ایام ۲۳ درصد افزایش یافت.
به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری  پیرامون عملکرد نیروی انتظامی در نوروز 96 اظهار داشت: امسال میزان نزاع‌های دسته جمعی در استان در ایام تعطیلات 19 درصد و نزاع‌های فردی 8 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 درصد رشد داشتیم، افزود: در ایام نوروز هیچگونه جرائم خشنی در استان رخ نداده است.

انصاری از کاهش 38 تصادفات فوتی برون شهری و درون شهری در ایام تعطیلات نوروزی در استان خبر داد و گفت: میزان تصادفات جرحی برون شهری و دورن شهری در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه 87 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط پلیس آگاهی استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 51 درصدی را نشان می‌دهد، بیان کرد: وقوع سرقت در این ایام 19 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انصاری با بیان اینکه ایجاد امنیت و افزایش احساس آن نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس است و تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه، در گرو نهادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی است، تصریح کرد: در این مدت دستگیری سارقین و مجرمین نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش داشته است./تسنیم

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما