چاپ این برگه

واکنش کوبنده تنها عضو زن شورای شهر یاسوج به ادعای سه عضو دیگر شورا

گروه اجتماعی – عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: شهردار یاسوج نه بخاطر جناح بندی سیاسی بلکه بر اساس برنامه هایی که ارائه داد با رای تمام اعضای شورای شهر انتخاب شد.

زهرا زمانی در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز»، در واکنش به سخنان سه عضو شورای شهر یاسوج (اردشیری – پایدار – علی پور)، گفت: برخی آقایان مدعی اصلاح طلبی هستند و معتقدند در اقلیت شورای شهر قرار داشتند و از این طریق می خواهند مظلوم نمایی کنند و عدم توانایی و ضعف عملکردی خود را سرپوش بگذارند اما غافل از اینکه خوشبختانه مردم آگاه هستند و از همه چیز خبر دارند.

تنها عضو زن شورای شهر یاسوج تاکید کرد: موضوع اقلیت و اکثریتی که در شورای شهر شکل گرفت بر اساس اصلاح طلبی و اصولگرایی نبود و برخلاف ادعای آقایان مدعی اصلاح طلبی، در طیف اکثریت افرادی حضور دارند که رزومه و سابقه اصلاح طلبانه پربارتری از این افراد دارند.

زمانی با بیان اینکه اتفاقا دو دستگی که شکل گرفت به این خاطر بود که برخی برنامه و طرح اجرایی نداشتند و خود به خود در اقلیت قرار گرفتند، افزود: اگر برخی امروز سنگ اصلاح طلبی را به سینه می زنند و معتقدند شهردار اصولگرا بود چرا به وی رای دادند! مگر نه این بود که می توانستند مثل شهر تهران بر مشی خود بمانند و به شهردار رای ندهند.

نماینده بانوان در شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: واقعیت انتخاب جاوید به عنوان شهردار یاسوج این بود که وی برنامه هایش را ارائه داد و اعضای شورای شهر به این نتیجه رسیدند که وی می تواند شهردار خوبی باشد و در طول این چهارسال نیز شاهد خدمات خوبی در شهر یاسوج بودیم که پارک بانوان و چند پارک دیگر و تحول در بسیاری از زیرساخت های حوزه شهری از جمله ثمرات حضور وی در شهرداری بود.

زهرا زمانی تاکید کرد: پارک بانوان جز شعارهای انتخاباتی بنده در سال 92 بود و در همه نشست هایی که داشتم به لزوم ایجاد فضای سبز مناسب و پارک اختصاصی بانوان تاکید داشتم و خوشبختانه توانستم این طرح را ارائه دهم و با کمک مجموعه شهرداری این مهم به نتیجه برسانم.

وی اضافه کرد: آقای پایدار می گوید که طرح از ناحیه شهرداری بوده است ولی آقای اردشیری عنوان کرده است که شورای شهر این طرح را ارائه داده است و این تناقض گویی ها فقط برای اینست که بگویند این طرح را بنده ارائه نکردم اما مدارک و مستندات آن در شورای شهر موجود است و فیلم ها و شعارهای تبلیغاتی بنده در سال 92 که بر این موضوع تاکید داشتم و این طرح را عنوان کردم نیز تائید ادعای بنده است.

زمانی افزود: لازم است آقای پایدار بدانند طرح ارائه کردن هنر نیست و باید طرح اجرا شود تا مردم از نتیجه آن بهره مند شوند نه اینکه فقط شعار و حرف باشد.

عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: خیر و صلاح اصلاح طلبی در این است که برخی ادعای آن را نکنند چرا که در سواستفاده های شخصی آنها نباید پای این جریان نوشته شود.

زهرا زمانی با بیان اینکه شورا يك نهاد اجتماعي و فرهنگي است و نبايد درگير مسايل سياسي شود و هدف بنده ابتدا رضاي خدا و سپس خدمت به مردم شهراست، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید اجرایی بیاندیشند و اجرایی عمل کنند و درگیر مسائل سیاسی نشوند و بنده همواره تلاشم این بوده است که فراجناحی، فراقبیلیه ای و فراجنیسیتی عمل نمایم.