جمعه 18 فروردین 1396 - 21:24

تناقضات چند چهره مشهور سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در موضع گیری های انتخاباتی (+اسامی)

دومین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با حضور سه هزار نفر از اعضای مجمع، رئیس و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برخی از شخصیت‌های برجسته سیاسی برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز ، برخی از اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مجمع حاضر شدند که پیوستن رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد در این استان یکی از حواشی این نشست بود.

” محمدرحیم دهرابپور ” رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد که حدود شش ماه پیش با رئیس جمهور دولت های نهم و دهم عکس یادگاری می گرفت این بار در دومین مجمع نیروهای مردمی انقلاب موسوم به جمنا که مخالفان رئیس جمهور سابق هستند عکس یادگاری دیگری گرفته است.

از سویی ” سیدمحمد موحد ” نماینده بعد از پیروزی روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با آیت الله هاشمی رفسنجانی عکس یادگاری می گرفت این بار برخلاف مشی آیت الله فقید به جمنا پیوسته است و برای آنان در حوزه انتخابیه سابقش فعالیت تبلیغاتی می کند.

” سیدعلی محمد بزرگواری” نماینده سابق کهگیلویه بزرگ که از دوستان سابقه دار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق است نیز به جمنایی ها پیوست.

باید منتظر ماند که در 29 اردیبهشت ماه امسال این سیاسیون همانگونه که در دومین جلسه جمنا لبخند برلب دارند آیا در آن روز خندان خواهند بود یا خیر.

البته تجربه نشان داده که مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری خلاف سیاسیون مطرح در استان گام برمی دارند.

عدم حضور ستار هدایت خواه در این نشست یک علامت سوال بزرگ در خود دارد

سه نماینده فعلی استان نیز هیچکدام در نشست جمنا حضور نداشتند، عدل هاشمی که بارها گفته به چپ و راست اعتقاد ندارد، تکلیف تاجگردون مشخص است و غلام محمد زارعی نیز در سفر دولت به استان، نشان داد در حمایت از روحانی عزم خود را جزم کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=225047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    زنده باد روحانی

  2. احمد گفت:

    پیروز ی انشاء الله با دکتر روحانی

  3. رضایی یاسوج گفت:

    درود بر دکتر روحانی پیروز انتخابات

  4. ایران گفت:

    مطمان باشید روحانی پیروز انتخاباته

  5. ناشناس گفت:

    روحانی عشقه

  6. ناشناس گفت:

    درودبرریسی رضائی از یاسوج

دیدگاه شما