چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 23:49

کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد/ روایت استاندار از رسانه هایی که فقط بدنبال تخریبگری هستند(+تصاویر)

نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کاهش ۴.۴ درصد داشته است و از ۱۷.۷ درصد به ۱۳.۳ درصد رسیده است.

گروه سیاسی- نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کاهش ۴.۴ درصد داشته است و از ۱۷.۷ درصد به ۱۳.۳ درصد رسیده است.

به گزارش بویرنیوز، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این دیدار مدیران دستگاه های استان به بیان بخش هایی از خدمات دستگاه مطبوعه شان به مردم پرداختند.

در ادامه، موسی خادمی با بیان اینکه نرخ رشد اقتصادی کشور دو رقمی شده است تاکید کرد: نرخ تورم در کشور نیز تک رقمی شده است که در دنیا کم نظیر است و باید به دقت مطالعه شود.

استاندار استان بیان داشت: بعضی وقت ها مطالب آنطور که باید به اطلاع جامعه رسانده نمی شود، بیکاری وقتی دو رقمی شد باید نگران بود و میتوان گفت در وضعیت بحرانی است اما از سویی رسیدن از 17 درصد به 13 درصد هم کار بزرگی است و باید به اطلاع جامعه رساند.

وی افزود: ممکن است این نتایج با تاخیر به جامعه و بر سر سفره مردم منتقل شود ولی رشد نرخ اقتصادی و کاهش تورم نتایج خوبی در اقتصاد کشور داردو بی شک تاثزاتش در آینده نزدیک ملموس تر خواهد بود.

خادمی گفت: عزم دولت بر اجرای فرمان مقام معظم رهبری است و امید است در استان نیز این مهم محقق شود.

خادمی با اشاره به تلاش های مختلف علیرغم محدودیت ها  طی سال گذشته گفت: فعالیت ها و اقدامات مناسبی از سوی شرکت ها و دستگاه های خدمات رسان استان از جمله، برق، آب و فاضلاب روستای و شهری و … طی سال گذشته در استان انجام گرفت.

خادمی داشتن امید را از نیازهای مهم جامعه دانست و بیان کرد: با فعالیت های خوب و کارهای مناسب باید به جامعه امید داد، مدیران باید خدمات خود را برای جامعه اطلاع رسانی کنند، این خدمات عملکرد نظام و دولت است و نه عملکرد یک شخص بنابراین نباید از بیان خدمات نظام برای مردم کوتاه آمد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در رابطه با امید بخشی به جامعه گفت: اگر روزی مردم از صندوق های رای نا امید شدند آن روز مرگ دموکراسی در جامعه است و نباید کاری کرد که مردم از صندوق رای و نتایج نا امید شوند.

خادمی با اشاره به فضای تخریبی برخی رسانه ها و عدم بیان خدمات نظام و صرفاً بیان جهت دار  و اغراق آمیز نواقص، گفت: باید مردم به حرکت های نو امید داشته باشند و باید به مردم امید داد و البته نه با انجام دادن تبلیغات دروغین بلکه با بیان کارهای مناسب، فعالیت ها و اقدامات انجام شده این مهم را به جامعه منتقل کرد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224926
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    خان ایما کی خانمحمد خوش ایگو خوش ایخنده خوش ایربازه
    کو کاهش؟ یه هزارم درصدشو نشون بده
    ماهم بودیم از مافوقمون تعریف و تمجید می کردیم

  2. ناشناس گفت:

    اقای خادمی میشه بگید طبق کدوم امار و مستنداتی ۴ درصد بیکاری کاهش پیدا کرده.

  3. حمید گفت:

    این حرفا دروغ محض …..

  4. مرادیان گفت:

    جناب استاندار فکر کنم در فضا بسر می بری .کمی بیا روی زمین ببین تو استانت چقدر بیکاری و فقر زیاد شده… واقعا چطور هنوز در این سمت موندی ؟

دیدگاه شما