دوشنبه 14 فروردین 1396 - 20:05

پروژه های مهم شهرداری یاسوج در راستای تحقق شعار سال(+جزئیات)

گروه اقتصادی- 100 پروژه عمران شهری دریاسوج همخوان با سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

به گزارش بویرنیوز؛ مهندس محمد علی جاوید روزدوشنبه دردیدارنوروزی با مدیران و کارکنان شهرداری یاسوج افزود: در همین راستا تمام پروژه های شهری با بهره گیری از توان داخلی سازمان ها و کارشناسان توانمند اجرا می شود که نمود عینی و همخوان با سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

وی اظهارداشت: درسالجاری نیز پروژه های دیگری وهمخوان با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و شعار سال ۹۶ درخصوص اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به سرانجام می رسد که نمایشگاه دائمی بزرگ شهر و بازار سنتی و گردشگری از آن جمله است.

وی تصریح کرد:درسال گذشته شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل سرلوحه کارشهرداری قرار گرفت و پروژه های عمران شهری و زیربنایی شهری با پیوست اقتصاد مقاومتی و بهره گیری ازتوان وظرفیت های داخلی شکل گرفت.

جاوید ادامه داد: درسالی که گذشت خادمان شهردر شهرداری با عنایت پروردگار متعال با همراهی و پشتیبانی شما شهروندان فهیم وحمایت شورای اسلامی گامی موثری برای رشد شاخص های یاسوج برداشته است.

شهرداریاسوج گفت: توسعه و آبادانی شهر درهمه حوزه ها ازجمله احداث بوستانها، توسعه فضایی سبز، آسفالت معابرو توسعه زیرساخت های شهری در بخش های گردشگری، فرهنگی وسیاحتی همه وهمه با همت و تلاش های کارگران و کارکنان خدوم شهرداری محقق شده است.

وی افزود: درسالی جدید ضمن قدردانی تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه خادمان شهر و مشارکت همه جانبه شهروندان فهیم برای رسیدن به شهری آباد امیدوارم با استعانت ازدرگاه خداوند متعال و ارواح پاک مطهر شهیدان همیشه سرافراز و بهره گیری ازمنویات مقام معظم رهبری همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان درخدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی بکار می گیریم.

جاوید اظهارامیدواری کرد: درسالجاری شاهد تحقق کارآمدی ، اخلاق ، خدمت بی منت با بهره گیری ازفرهنگ جهادی ، سرشارازهمدلی و هم افزایی با هدف ارتقاء کیفیت درراستای رضایتمندی با محتوای فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی افزود: دراین جا فرصت را غنیمت شمرده زحمات اعضای شورای اسلامی شهر که در طول سال گذشته با درایت و جدیت تمام، همدلی و همفکری ، درکنار مجموعه شهرداری ازهیچ کوششی فروگذار نبوده ودر جهت آسایش و رفاه شهروندان یاری گر بودن تقدیر و تشکر می کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224727
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ..لبیک یا حسین.. گفت:

    احسنت بر دکتر جاوید کاردان

دیدگاه شما