دوشنبه 14 فروردین 1396 - 15:09

دو مورد عجیب از راههای کهگیلویه و بویراحمد و وعده های جدید مدیرکل راه و شهرسازی! (+عکس)

گروه اقتصادی – در حالی که تعطیلات نوروزی سال 96 به پایان رسیده است و شروع فعالیت های سال 96 حالت جدی به خود گرفته است، اما گویا برخی مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع توجهی ندارند.

به گزارش «بویر نیوز»، علیرغم اینکه امسال سال انتخابات است و مسئولان دولتی تلاش دارند به هر نحوی به نیازهای مردم رسیدگی کنند، خبرگزاری های همسو و ناهمسو با دولت در اولین روزهای بعد از تعطیلات نوروزی وضعیت مشمئز کننده راهها در استان کهگیلویه و بویراحمد را در کانون توجه قرار داده اند.

خبرگزاری فارس در خبری به آسفالت های مساله دار در مناطق روستایی شهرستان بویراحمد پرداخته است و از وضعیت بد این مناطق گزارش داده است و تاکید کرده است زندگی در برخی از روستاها به دلیل مشکلات جاده ای مشکل شده است.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نیز در گزارشی از شهرستان لنده به موضوعی عجیب و البته ناراحت کننده اشاره کرده است و نوشته است: متاسفانه محورهای ارتباطی این شهرستان از کیفیت بالایی برخودار نبوده و همین موضوع عمق محرومیت را در ” لنده ” بخوبی نمایان می کند.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود با بیان اینکه مردم به همین علت مجبورند گندم‌های خود را بر روی آسفالت آرد کنند، و از قول رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده از فعالیت غیرمجاز آردسایی های سیار در سطح این شهرستان خبرداده است!

در همین حال پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نوشته است: سال ۹۶ ضمن پیگیری احداث محور اتصال راه گچساران-پازنان به بی‌بی‌ حکیمه-گچ سفید به دنبال پیشبرد ساخت محورهای گچساران-باباکلان و چرام-گچساران همچنین ساخت محور لنده-تشان خواهیم بود و امیدواریم امسال ساخت محور لیکک-جایزان شروع شود.

علیمردانی که در حضور استاندار و نماینده کهگیلویه در مقابل دوربین شبکه دنا وعده عجیبی درباره جاده خون داده بود قول افتتاح آنرا در دهه فجر داده بود، پس از خلف وعده در جدیدترین اظهارات خود نیز گفته است: خوشبختانه با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد فعال شدن دوباره پروژه احداث جاده سوق در کهگیلویه هستیم که به دلیل تصادفات زیاد به جاده خون لقب گرفته بود که دو کیلومتر از این محور ۱۰ کیلومتری آماده بهره‌برداری گردیده است.

البته یک وعده دروغ دیگر راه وشهرسازی هم افتتاح پل سوم بشار بود که مدت ها از آن می گذرد اما علیمردانی سخنی در این باره نگفته است اما در همین حال وی در گزارش عیدانه خود بیان کرده است: سال ۹۵ توانستیم مطالعات اولیه امکان‌سنجی احداث و اتصال آزادراه یاسوج به آزادراه اصفهان-شیراز و راه اصلی لنده بهمئی به تشان را انجام دهیم و بخشی از باند دوم بزرگراه یاسوج-سمیرم و پنج بزرگراه در محور بهمئی را پیش‌ ببریم. ضمن اینکه قطعه سوم پروژه باند دوم بزرگراهی محور بهبهان-گچساران-بابامیدان از حدفاصل نرگسی گچساران تا پل خیرآباد در دست اجراست و عملیات اجرایی ساخت راه اصلی پاتاوه-دهدشت و باشت-چرام همچنین سپیدار-باغچه‌سادات به پیشرفت خوبی رسیده است.

به گزارش «بویر نیوز»، گفتنی است اواخر سال 95 خبری منتشر شد که حکایت از واریز رفاهی 12 میلیون تومانی به حساب مدیرکل راه و شهرسازی استان و مبالغ قریب به 6 میلیون به معاونین وی داشت که مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرده بود تاکنون هر اقدامی انجام داده است بر اساس قانون بوده است!

حال باید دید سال 96 آنچه افزایش پیدا می کند؛ میزان رفاه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در جاده هاست یا مبلغ رفاهی مدیران اره و شهرسازی!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    این مدیر تازه اومده، بجای انتقاد مسخره از این مدیر، اگه واقع گرا هستید از سایر مدیران ادارات هم انتقاد کنید!!
    دنبال منافع و حزب و جناح طرفدار خود نباشید!!

  2. پیمان گفت:

    حالا 12 میلیون علیمردانی گرفته که جای دوری نرفته! جاده ها هم که خوبن؛ همه چی خوبه، فقط ما بدیم. لابد انتخابات هم باید به روحانی رای بدیم

  3. یاسوجی گفت:

    اداره راه قطعا ضعیف ترین مسولین رو داره.هم از لحاظ استخدام هم از لحاظ راه ها.

  4. ناشناس گفت:

    …هر کس هر کاری بخواد انجام میده قانون که نیست عدالت که نیست

  5. بویراحمد گفت:

    نفهمیدیم 12 میلیون واقعیت داشته یا نه

  6. ناشناس گفت:

    12 میلیونی چیزی نیست دوستان میلیاردی حال میکنن
    بزن علیمردانی نوش جان شرمنده اگه کم و کسری هست به بزرگواری خودت ببخش

دیدگاه شما