دوشنبه 14 فروردین 1396 - 13:56

انتقاد روستائیان بویراحمد از آسفالت‌های مساله دار! (+تصاویر)

برخی از جاده‌ها در مناطق روستایی شهرستان بویراحمد از وضعیت نامطلوبی برخوردار هستند و همین امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است.


به گزارش بویر نیوز، خبرگزاری فارس نوشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 کشور ایران از رشد و پیشرفت قابل توجهی برخوردار شد و استان کهگیلویه و بویراحمد که تا قبل از پیروزی انقلاب هیچ‌گونه امکاناتی در اختیار نداشت به برکت انقلاب اسلامی از رشد قابل توجهی برخوردار شد و خدمات نظام جمهوری اسلامی در این استان حتی تا دورترین و محروم‌ترین مناطق آن قابل لمس و مشاهده است.

اما علی‌رغم همه اقدامات صورت گرفته برخی از  روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن سایر امکانات از جاده‌ها و خیابان‌های آسفالت و مناسب برخوردار نیستند و همین امر زندگی را برای مردم در برخی از روستاهای با مشکل مواجه کرده است.

روستای گوشه امامزاده قاسم(ع) و مزدک علیا واقع در جاده سی‌سخت که فاصله چندان زیادی با مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ندارند از جمله روستاهایی هستند که از جاده و خیابان‌های مناسب و آسفالت برخوردار نسیتند و در موقع بارش باران و برف، گل آلود شدن خیابان‌ها و کوچه‌ها زندگی را برای این مردم دشوار کرده است.

برخی از ساکنین این روستاها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت جاده‌ها در روستاها کاملا انتخاباتی شده گفت: سال 94 و در بحبوحه انتخابات مجلس کار زیرساخت‌ها در جاده‌ها و کوچه‌های این روستاها آغاز شد اما پس از مدتی به دلیل اینکه حامی و طرفدار فلان نامزد انتخاباتی نبودیم ترمیم و آسفالت جاده‌ها متوقف شد و تاکنون به حال خود نیمه کاره رها شده است.

یکی دیگر از اهالی روستای مزدک علیا با بیان اینکه خودمان با مراجعه به دهیاری خواستار آسفالت جاده و کوچه‌هایمان شدیم گفت: اول به ما گفتند جزء روستای مزدک هستیم بعد گفتند در محدوده روستای گوشه هستیم و همینطور پاس کاری شدیم و حالا هم می‌گویند با هزینه‌های شخصی این جاده‌ها را ترمیم و آسفالت می‌کنیم که اکثر مردم این روستا کارگر و وضعیت مالی مناسبی ندارند که هزینه‌های بیش از یکصد هزار تومانی را بپردازند.

اهالی این روستاها با بیان اینکه در موقع بارندگی به دلیل گل‌آلود شدن خیابان و کوچه‌ها با مشکل مواجه هستیم، افزود: امیدواریم مسؤولان به فکر مشکلات مردم باشند و  فارغ از نگاه سیاسی و انتخاباتی نسبت به آسفالت جاده‌ها و کوچه‌های روستا اقدام کنند تا مردم این روستاها بدون دغدغه به کار و فعالیت خود ادامه دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224695
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دندانپزشک گفت:

    چرت نوشتی ها

  2. یاسوج گفت:

    حق این مردم است که موقع انتخابات کور کورانه وبدون فکر رای میدهند واز روی احساسات تصمیم میگیرند

  3. واویلا گفت:

    حیف جاده مزدک و گوشه. کجایی نماینده محترم که در سفر خارجی

  4. ناشناس گفت:

    کاملا به حق گفتی بایدد ر زمانی که نماینده داشت آسفالت میکرد تشکر ورای به او میدادی نه اینکه مقابلش به ایستی حالا برو به بهرامی بگو بیاید آسفالت کند

دیدگاه شما