پنجشنبه 10 فروردین 1396 - 19:32

نامزدهای انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد میزان دارایی خود را اعلام کنند

یکی از راه‌های شناخت بهتر نامزدها و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا این است که میزان دارایی‌های خود را برای مردم اعلام کنند.

به گزارش بویرنیوز، در روزهای اخیر یکی از اقدامات جالب توجه اعلام میزان دارایی برخی از کاندیداهای شورای اسلامی بوده است.

بر همین اساس در برخی از کانال‌های تلگرامی خبرهایی مبنی بر اعلام میزان دارایی یک کاندیدای جوان شورای اسلامی شهر منتشر شد که خود فتح بابی برای شفاف‌سازی میزان دارایی‌های مالی کاندیداها و نامزدهای شورای اسلامی است.

مردم از کاندیداهای شورای اسلامی انتظار دارند که آن‌ها نیز مانند توده مردم زندگی ساده و به دور از اشرافی‌گری داشته باشند چرا که اشرافیون به هیچ وجه درد مردم عادی را نمی‌فهمند.

در سال‌های اخیر یکی از مشکلات بزرگ در راه شوراهای اسلامی حضور مرفهین بی‌درد در شوراها بوده که از سر بی‌دردی کاری برای مردم انحام نداده‌اند چرا که اگر خود طعم فقر و نداری را نچشیده باشند به هیچ وجه به فکر حل مشکلات مردم نیستند.

بنابراین ابتکاری جالب توجه است که کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد با شفاف‌سازی میزان دارایی‌های خود به مردم نشان دهند که تا چه اندازه با مردم صادق هستند و پنهان‌کاری ندارند.

هر چند که بسیاری از کاندیداها با شعارهای جور واجور وارد رقابت شده‌اند اما اعلام میزان دارایی‌ها از هر شعاری برنده‌تر و اثرگذارتر است./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224288
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما