دوشنبه 7 فروردین 1396 - 23:31

حمله بیسابقه تاجگردون به یک اصولگرای گچسارانی

عصر امروز غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه جشنواره محلی مشک و ملار در روستای سرآب ننیز گچساران گفت: شادی درکنار غم و پیروزی در کنار شکست و تمامی ازداد در کنار هم هستند که زندگی را زیبا می‌کنند.

وی افزود: زیبایی زندگی که خدا برای ما ورق زنده مجموعه آزادی است که همه ما فرازها و نشیب‌هایی در زندگی داشته و خواهیم داشت و چه زیباست که تمامی خصلت‌های خوبی که خداوند متعال برای ما آفریده بتوانیم به نحو احسن و اکمل در زندگیمان به وجود بیاوریم.

به گزارش بویرنیوز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: خداوند آنچه که خوبی است در وجود انسان نهاده و خلق کرده و این ما هستیم که بتوانیم از تمامی این مجموعه خلقت‌هایی خوب، بهترین استفاده را بکنیم.

تاجگردون در ادامه اظهارکرد: نه انسان‌های جمودی هستیم که با جمود فکری مانع از زندگی با نشاط شویم و نه از آنانی هستیم که ندانیم ارزش‌ها و فرهنگ و سنت و دینمان چه چیزهایی دارد و چه چیزهایی ندارد.

مردم ما این روزها هزارو یک مشکل دارند

وی تصریح کرد: همه این‌ها را در کنار هم و برای هم می‌خواهیم و ما مصمم هستیم به اراده مردم و آنچه که خواست و نیاز جامعه امروزی است و هر آنچه که در توان داریم به وجود بیاوریم، مردم ما این روزها شاید هزار و یک مشکل داشته باشند آیا کنار هم قرار دادن مجموعه مشکلات بدون توجه به سایر نیازهای انسان‌ها مشکل را حل می‌کند که قطعاً اینگونه نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: مشکلات درجای خود و همه تلاشمان را باید انجام دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات را کم کنیم و فراموش نکنیم این بدن انسان و جنس انسان است که همه چیزها را می‌خواهد و ما باید همه چیزها را برای جامعه فراهم کنیم.

شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست

تاجگردون گفت: دین و اسلام نقطه مقابل شادی نیست و دین و اسلام نیز نقطه مقابل زندگی بی نشاط نیست و شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست، دینی که ما در کتاب الهی دیدیم و خواندیم و به ما آموختند دینی است که انسان را آنچنان که خداوند خلق کرده باید بیافرینیم.

وی بیان کرد: در فطرت انسان شادی وجود دارد و آنانی که در مقابل دین و اسلام شادی را قرار می‌دهند، ظلم به اسلام و دین اسلام می‌کنند، و بدانید ما مصمم هستیم جامعه‌ای را می‌خواهیم در عین حالی که ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و یاد و خون شهداء گرانقدر اسلام را حفظ می‌کنیم، نمی‌گذاریم جامعه‌مان خمود باشد.

نمی‌گذاریم جامعه‌مان جامعه بسته‌ای شود

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود: نمی‌گذاریم جامعه‌مان جامعه بسته‌ای شود که انسان‌ها، انسان‌های جمود و خمودی بشوند، ما همه چیز را درکنار هم می‌خواهیم.

تاجگردون گفت: خیلی متاسفم از این که بعضی وقت‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که نمی‌گذارند انسان یک رو باشد و انسان‌های متضاد و دوریی را باید خلق کرد، برخی می گویند:”مصیبت مشک و ملار!”و آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می‌گیرد و این شور و نشاط مردم را تحت غالب مصیبت مشک و ملار می‌نامد خدمتش عرض کنم برادر مصیبت تویی، مصیبت تو هستی که دورویی می‌کنی.

مصیب تویی که در تهران می‌نشینی و تظاهر می‌کنی

وی افزود: مصیب تویی که در تهران می‌نشینی و تظاهر می‌کنی و امروز اینجا کلام دیگر می گویی؛ مصیبت شادی مردم نیست و مصیبت آن است که دین را در برابر شادی مردم قرار دهید.

به ارزش‌ها وفادار هستیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ما مردم آزاده‌ای هستیم و مسلمان هستیم و مملکت را دوست داریم و به ارزش‌ها وفادار هستیم و پای نظام ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد ولی فراموش نمی‌کنیم که در یک دوره‌ای هستیم که آمده‌ایم زندگی کنیم.

تاجگردون تصریح کرد: دوستان عزیز تا زنده‌ایم و تا شرایطی فراهم است مطمئن باشید در کنار تمامی مشکلات زندگی که شما دارید، نمی‌گذاریم شما شاد نباشید و همیشه شاد باشید و همیشه شاد زندگی کنید و مطمئن باشید دین اسلام هم همین را می‌خواهد.

به گزارش بویرنیوز، چندی پیش دکتر زراعت کیش در سخنرانی در خطبه های نماز جمعه گفته بود، این مصیبت مشک و ملاری که راه انداختند آیا می‌تواند دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم را و جوانان بیکار را برطرف کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224112
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. افق گفت:

    آقای تاجگردون یک پوپولیست به تمام معنا و فرصت طلبی بی همتاست. شما دم از فضای باز میزنید و منتقدان را قلع وقمع میکنید. آقای دکتربعدازین ،یه سوزن به خودت یه جوالدوز به دیگران.فریب ماندگار نیست.زنده باد آزادی.نفرین بر استبداد و ریا

  2. بیدار گفت:

    اقای تاجگردون واقعا یه چهره ی ملی و حتی فرا ملی ست نباید توسط افرادی که فقط سربار جامعه هستند مورد اهانت قرار بگیرد .اول باید فکر کنیم بعد حرفمان را بزنیم بعضیا اول حرف می زنند بعد میرن فکر میکنند.

  3. ناشناس گفت:

    متاسفانه تاج گردون هنوز فکر میکنه ک خان و خان زاده هست و مردم رعیتش
    کور خونده دیگه خودشو رو کرده

  4. ناشناس گفت:

    تاجگردون فقط آمده کیسه خودش و نصراله خادمی و امثالهم را پرکند وله شدن دیگران زیر دست وپایش هم اصلا مهم نیست

  5. f m گفت:

    اگه منم رئیس بودم واقای تاجگردون ازریاست خلعم میکرد الان پست سرش فحش هم میدادم بذاریدبگه اینادیگه هناشون رنگ نداره برا ملت .

  6. بیدار بیدار گفت:

    بسمه تعالی. امان از سیاست. در پس پرده چه می گذرد؟ مردم را با چه چیزهایی سرگرم می کنند. شما باید قانونگذاری کنید و ناظر بر اجرای قانون باشید یا مردم را با سخنهای بیهوده سرگرم کنید؟؟؟

  7. سنگ پاي گفت:

    درود بر زراعت كيش

  8. ناشناس گفت:

    تاج گردون و جهنم فر املي است ايشون اصلا ادبيات بلد نيستن

  9. همشهری گفت:

    خدایی کجای حرفهای تاجگردون مشکل دارد کار نیست درست ولی سنت نیکوی مشک و ملار چه گناهی دارد

  10. ناشناس گفت:

    فقط يه سوْال جناب تاجگردون اگه فرد مورد اشاره جمود فكري داره شما چي؟ لامصب اين فرد هر شخصيتي داشته باشه فقط يه منتقد بود بايد اينجوري جواب بدين پس شما بايد بگين و ببرين و بخندين و كسي حق سخن گفتن نداشته باشه؟ بابا شما اگه قراره اين رويه تون باشه هيچ فردي نبايد لب به انتقاد بياره و دقيقا اين منافي دمكراسي است ضمنا يادت باشه جناب شما فردي بودين فراموش شده كه با انگشتان همين مردم دوباره تنفس ميكنين پس لطفا فراموش نكنين باد آورده رو باد ميبرد

  11. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون عزیز

  12. علی پور گفت:

    جناب دکتر اینطور که فکر می کنید نیست بنده ولایتی به هیچ عنوان ناراضی نیستم که مردم خوشحال نباشند مردم باید شاد باشند وشاد زندگی کنند اما متاسفانه فکر عده ای این است که نشاط وخوشحالی بی حجابی است ورها کردن دختر ها وجوانها است اینطور نیست جوان وقتی که اشتغال داشته باشد ودستش در جیب خودش باشد نشاط دارد /فکری به حال جوانان بیکار گچساران بکن حال 5سال گذشته وهنوز خبری از اشتغال نیست ؟

دیدگاه شما