دوشنبه 7 فروردین 1396 - 14:25

آخرین آمار ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، آمار نهایی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را ۴هزار و ۶۳۲ نفر عنوان کرد.

به گزارش بویرنیوز، “فتاح محمدی” در گفت‌وگو اختصاصی به ایلنا در یاسوج گفت: بعد از یک هفته نامنویسی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، چهار هزار و 632 نفر قصد رقابت با همدیگر را در این انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه زمان نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد تمدید نمی شود، اظهارداشت: از مجموع آمار نامزدهای این انتخابات سه هزار و 906 نفر در روستاها نامزد انتخابات شده اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شهرهای این استان نیز 726 نامزد انتخاباتی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدی، تعداد نامزدهای مرد در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را چهار هزار و 296 نفر عنوان کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدگفت: تعداد نامزدهای خانم در مجموع این استان برای حضور در انتخابات اردیبهشت ماه جاری شوراهای این استان نیز 336 نفر است.

محمدی افزود: تعداد نامزدهای مرد در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 630 نفر و تعداد نامزدهای مرد در شهرهای این استان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نیز 666 نفر است.

وی تعداد نامزدهای زن در انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را 276 نفر ذکر و یادآورشد: این تعداد در شهرها 60 نفر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج دارای بیشترین نامزد و روستای ” مهریان ” از روستاهای تابعه یاسوج نیز دارای بیشترین نامزد انتخابات روستایی در این دوره از انتخابات خواهد بود.

محمدی افزود: هیچگونه مشکلی برای برگزاری پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224041
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما