دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:15

مسافرت های مقامات ایران در نوروز +(تصاویر)

به گزارش بویرنیوز، همه ساله و با فرا رسیدن نوروز، مقامات و مسئولان کشور هم همچون دیگر مردم همراه با خانواده‌های خود به سفرهای نوروزی می‌روند. امسال رهبر معظم انقلاب طبق سنت هر ساله به مشهد مقدس سفر کردند و حسن روحانی در تهران ماند و به توچال رفت.

حسن روحانی: از کیش تا توچال
نوروز سال گذشته حسن روحانی به اتفاق خانواده‌اش به سواحل خلیج فارس سفر کرد و نوروز امسال نیز برخی رسانه‌ها خبر دادند که رئیس جمهور همچون سال‌های گذشته به کیش سفر کرده است. خبری که خیلی زود تکذیب شد.

چهارم فروردین ماه رسانه‌ها خبر دادند که روحانی با تیپ ورزشی در مجموعه تله کابین توچال حضور یافته است. روحانی با حضور در توچال سوار تله کابین هم شد، اما بیشتر از حضور او این تیپ ورزشی وی بود که برای همه جالب بود.

قاسم سلیمانی و دیدار با خانواده اسحاق جهانگیری
قاسم سلیمانی، فرمانده کرمانی نیروی قدس سپاه پاسداران هم در اولین روز بهار به دیدار مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور که اونیز اهل کرمان است، رفت. جهانگیری خبر این دیدار را به همراه توضیحاتی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

جهانگیری در توضیح این دیدار نوشت: «اولين روز بهار سردار قاسم سليمانی به ديدار مادرم بعنوان مادر شهيدان يعقوب و محمد آمد. ايشان رسم دارد كه به ديدار خانواده های شهدا برود. از مادرم پرسيدم؛ مادر چقدر سردار را دوست داری؟ با لحنی مهربان و مادرانه گفت: خيلی، رفتار مادرم با سردار مثل فرزند خود بود و به ايشان عيدی هم داد.»

ظریف در اصفهان
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه نیز با انتشار تصاویری از خود و خانواده‌اش در اینستاگرام خبر داد که در نوروز ۱۳۹۶ برای استراحت به اصفهان رفته است.

احمدی‌نژاد: سفرهای انتخاباتی
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در نوروز ۹۶ به استان خوزستان سفر کرد. وی که در این سفر حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را همراه خود دارد در طول سفر شعارهای انتخاباتی می‌دهد و با حمایتی کامل از بقایی به نقد دولت روحانی می‌پردازد.

لاریجانی‌ها و سفر به آمل
علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران و صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نیز با توجه به اصالت آملی‌شان معمولا در نوروز به آمل و دیگر شهرهای شمالی سفر می‌کنند.

همچنین کانال تلگرامی علی لاریجانی تصویری از حضور رییس مجلس در روستای روستای زیبای اغشت ساوجبلاغ منتشر کرد.

طیب نیا در نور

علی طیب نیا وزیر اقتصاد نیز همراه با خانواده اش به شهرستان نور در استان مازندران سفر کرده است. تصویری از او در روستای توریستی لاویج منتشر شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما