دوشنبه 7 فروردین 1396 - 2:52

درخواست قابل تامل کاندیدای شورای شهر یاسوج از مردم (+عکس)

رستم احمدی گفت: مردم با بررسی و شناخت کافی به کاندیداها رأی دهند.

رستم احمدی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در حاشیه نام نویسی در فرمانداری بویراحمد گفت: شورای شهر باید بر مجموعه ای از برنامه ها، روندها و اقدامات مدیریت شهری نظارت کند که عمدتا ماهیت تخصصی دارند و بطور طبیعی کسی می تواند نظارت موثری انجام دهد که خود، یک یا چند دوره اجرای آن فعالیت را تجربه کرده باشد تا بتواند از لحاظ ادراکی و مهارتی بر پیچیدگی های آن بخش مسلط باشد.

وی مهمترین شعار خود را «خدمت صادقانه» عنوان کرد و افزود: هر کسی سالم و صادقانه به مردم خدمت کند از او سپاسگزاریم و تلاش می کنم در این دوره تا شهر یاسوج بهتر از امروز و هر روز باشد.

احمدی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است با توجه به اینکه شورای اسلامی، چهار سال حاکم بر مقدرات شهر است باید با بررسی و شناخت کافی، به افراد داوطلب، رأی دهند.

وی افزود: یکی از مسائلی که از دغدغه های اصلی من بود مدیریت همراه با برنامه شهر بوده است چرا که بدون برنامه نمی توان شهر را به درستی مدیریت کرد.

داوطلب انتخابات پنجمین دوره شورای شهر یاسوج تصریح کرد: هدف اصلی من این است که در آینده ی نزدیک، همه قسمت های مختلف شهر هماهنگ و توسعه یافته از روی اصول و برنامه ببینیم.

گفتنی است؛ احمدی مهندس عمران (فارغ التحصیل ۱۳۷۱ از دانشگاه دولتی شیراز) و ناظر پروژه های راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما